"Onder temperatuur"

Of hoe heet dat?

In ieder geval: wat mij verteld is, is dat een baby een lichaamstemperatuur moet hebben van tussen de 36,4 en 37,4
Nou zat Kaya vanaf haar geboorte regelmatig vrij snel op die onderlijn.
Dus in de buurt van de 36,4
Maar net was ze 36,2 !
Te koud dus, terwijl ik haar toch aardig inpak hier in huis (kleertjes aan, in een badcape en dan in de kinderwagen met dekbedje of in de wieg met wel 3 dekentjes)

Nou weet ik ook wel dat kleintjes er ff moeite mee kunnen hebben om zich op temp te houden, maar zou het nou echt kwaad kunnen als ze onder die 36,4 zit??

O ja, ik weet wel dat ik haar met een kruik in bed weer warm krijg hoor
Maar zat me gewoon af te vragen of die 36,2 nou “kwaad” kan…
En hadden/hebben jullie kids ook zo’n moeite met zich op temperatuur te houden?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 29 Nov 2005 16:55:35

Gewijzigd door - Bieb op 29 Nov 2005 16:56:46

hoi bieb!
lars had toen hij zo klein was als jou kaya vaak 35;6…ik moest hem goed warm houden zoals jij al doet! een badje kan ook wonderen doen! let wel op als ze bijv een temp heeft van 36,2 kijk dan datt het badje niet gelijk 37 is dat kan voor haar warm aanvoelen dan,je kan dan het beste tewerk gaan gelijk een afkoelingsbadje ma dan andersom bijv water in doen met een temp van 36,5 en zo omhoog gaan tot 37 met kleine beetjes als ze gewaasen is lekker aan doen,eventueel de kleertjes even op de verwarming leggen! bij lars hielp dit heel goed! mocht je echt merken dat ze “anders” is dan normaal of de temp gaat nog snel dalen ff bellen na de kraamhulp of huisarts! ik hoop dat je er wat aan hebt! succes ermee en geef die lieverd van jou een dikke kus van mij!

liefs jessica, &

dylan had zelf 35 en die huilde echt van de dat hij het koud had

maarja toen was het ook -10 overdag haha

maar ik dacht dat het tot 36 mocht en anders kan je altijd je kraamhulp of vk erover bellen hoor,dat deden wij toen ook

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi.

Mijn zoon zweefde altijd tussen de 36,1 en de 36,5 maar volgens mijn kraamhulp kon dat toen geen kwaad als hij maar niet onder de 36,0 kwam was het goed volgens haar.

Dus zo zie je maar weer dat de meningen WEER verdeelt zijn.
heb je het cb ook nog even gebelt om te vragen?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Haar temp is dus van zichzelf al vrij laag, 36.2 kan op zich niet gelijk zoveel kwaad hoor maar zou haar dan wel gelijk even lekker bij je nemen, of in bed leggen met een kruik, wordt ie nog lager zou ik even bellen als het goed is heb je ook een nummer van de wijkhulp van het CB die mag je nu bellen nu de kraamhulp weg is…

Tries

Is wel wat laag haar temp
Iedereen heeft je al tips gegeven
Wat ik hier doe als Justin wat koud aan voelt is hem op mijn blote lijf leggen
Het is zallig en de tem is zo weer oke
Succes meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin