Onder het mes gaat niet door

vrijdag is de grote dag dan word ik geopereerd aan een gezwel op mijn hand.
ik zal dus vanaf vrijdag niet of in iedergeval minder online zijn
zie er verschrikkelijk tegenop niet zo zeer tegen de operatie maar tegen de hersteltijd waarin ik dus vrijweinig kan doen in huis.
manlief gaat vandaag verlof aanvragen en neemt alle taken van me over, wat hij heel goed kan en ook heel niet erg vind maar ik voel me schuldig.
weet dat het nergens op slaat en dat ik er gewoon even doorheen moet maar het blijft aan me knagen.
maar wat moet dat moet.

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 29 Jul 2010 15:25:02

Heel veel succes en sterkte vrijdag. En neem de tijd om te herstellen hoe moeilijk ook want ander komt het weer trerug.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

helaas is dit de tweede keer al nog geen jaar geleden moest ik ook al onder het mes toen duurde het ruim een week voor ik herstelde omdat de kleine toen erg mama gericht was en constant in mijn handen wilden zijn. nu is dat gelukkig minder dus wellicht herstel ik ook sneller

Heel veel sterkte aanstaande vrijdag. Voel je idd niet schuldig, want hier kan jij helemaal niks aan doen. Neem je tijd dan zal je zien dat je sneller hersteld dan dat je te vroeg weer dingen gaat doen.

Groetjes,
Sandra

Veel succes en sterkte vrijdag en ook daarna, met je herstel. Hoe moeilijk ook, je hebt er alleen maar profijt van als je de tijd neemt om er weer goed bovenop te komen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

heb ik gister en vanochtend staan koken voor bijna een week belt het ziekenhuis net op dat de operatie niet doorgaat.
balen want ik had me er geestelijk helemaal op voorbereid en manlief had tot woensdag vrijgenomen dus die dagen kan hij weer inleveren bah bah
morgen kan ik bellen voor een nieuwe afspraak pfff

Balen! Waarom gaat het niet door dan?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

de chirurg is niet aanwezig morgen, ze kon het niet precies zeggen want zijn assistente was er ook niet vandaag dus vandaar dat ik morgen pas kan bellen om een nieuwe afspraak te maken.
helaas gaat manlief maandag en dinsdag dus gewoon aan het werk had er zo op verheugd wat extra daagjes samen te zijn want sinds kort werkt hij dus buitenshuis en das best wennen dus had me dr wel op verheugd hoewel d reden ervoor natuurlijk niet zo leuk is …

Dus die chirurg heeft gewoon even een vrije dag genomen? Zo lijkt het haast. Balen dat jouw leuke vooruitzichten je nu door de neus worden geboord. Ik hoop dat de nieuwe datum niet al te lang op zich laat wachten!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

zou dat zomaar kunnen?? wellicht stonden er te weinig operaties op de agenda en had hij geen zin om aarvoor uit zijn bed te komen haha pfff
toen ik van de week had gebeld kon ik kiezen uit morgen of aankomende dinsdag ik koos vrijdag ivb met het weekeind dat manlief thuis kan zijn maar hopelijk is de dinsdag dan nog beschikbaar en anders afwachten weer

Wie weet, zou zomaar mogelijk kunnen zijn denk ik. Hopelijk kan je dan dinsdag komen!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

De Chirurg is niet aanwezig?? Ik heb dit een keer eerder gehoord maar die man bleek hartstikke ziek te zijn, ja logisch dan mag je geen ok in. Maar vrij nemen lijkt me stug. Ze gaan al genoeg op vakantie toch??

Groetjes,

Michèle

het word pas over twee weken op de tweede schooldag van de kinderen en ze mogen gelijk overblijven… gelukkig vinden ze het heel niet erg om over te blijven en heb ik even rust als ik thuis komt.hihi

Begint over 2 weken de school alweer bij jullie? Jeetje. In ieder geval, duurt nog even dus. Wel fijn dat je dan even rust hebt, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

he gadver! en wat belachelijk eigenlijk klinkt net alsof hij zo op het laatste moment vrij heeft genomen of hij is gewoon ziek dat kan ook…maar er was geen invaller dan? vind dat echt niet kunnen zeker niet bij een operatie.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Inge het is vakantietijd dus ik denk dat wat we werkt ook vol zit

enne twee weken is ook zo voorbij maar wel vervelend zeg.

Groetjes,

Michèle

ja helaas nog maar twee weekjes vakantie het is weer voorbij gevlogen!!!

vind het op zich wel lekker dat ze dan op school zitten geeft toch wat meer rust in mijn hoofd als ik op de operatietafel lig hahah