ik wil zo graag met britt onder de doche maar vind haar zo glad als ik haar was ben bang haar te laten vallen heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken.
Gewijzigd door - britt op 22 Apr 2007 07:34:07
ik wil zo graag met britt onder de doche maar vind haar zo glad als ik haar was ben bang haar te laten vallen heeft iemand tips hoe ik dit kan aanpakken.
Gewijzigd door - britt op 22 Apr 2007 07:34:07
Wikkel haar in een hydrofiel luier en neem haar zo mee onder de douche. Voor die hydrofiel luier maakt het niet uit dat die nat wordt en het is voor Britt veiliger.
Groetekes, Sje
Dat heb ik ook gedaan. en doe dat nu nog steeds bij Jesse en Jamai. Want als ze in zon luierdoek liggen zijn ze niet zo glad. Daarna gewoon de doek laten drogen en voor de volgende keer weer gebruiken. Ik gebruik het nu soms nog . Ze gaan hier vaker gewoon in het babybadje. Maar zon luierdoek is wel handig
ja maar als ik haar een doek om doe kan ik haar toch niet lekker met zeep insmeren hoe gaat dat dan ze is nu ook ruim 9 kolo oo best wel zwaar haha.
bedankt voor de adviezen alvast
http://www.zwangerschapspagina.nl/leeftijdbanner/leeftijd/7207/baby.png[/img][/url]
Ik smeerde ze altijd van te voren in met zeep./babyschuim,shampoo. Dan lagen ze op een aankleedkussen in de badkamer. En als ik ze dan lekker ingesmeerd had deed ik de luierdoek erom heen en dan hupsakee onder de douche. Het water gaat dan door de doek heen en zijn ze aan het einde weer zeepvrijEn als ze in bad gaan deed ik ze eerst ook van tevoren inzepen. Dat heb ik gedaan totdat ze konden zitten. En dat was met 7 maanden. Want anders moet je ze zo goed vasthouden en met de andere insmeren, En als ik het vantevoren deed en dan onder de douche of in bad scheelde dat een hoop geklungel.
Maar ik snap dat jij echt samen met je dochtertje onder de douche wil en dan har pas wil wassen. Uhm dan weet ik ook niet echt hoe je het dan het beste kan doen.
liefs Diana
o ok maar ga het zo wel proberen bedankt voor de tip heerlijk samen dochen ze kan nog net niet alleen zitten bijna nog een week of 2 denk ik.

Wil je heel veel plezier wensen, Lekker samen douchen.!!
Ik vind het altijd een heel fijn moment. Lekker close bij elkaar. Even alleen met je kindje.
Laat je nog even weten hoe het douchen beviel. En of Britt er ook van genoten heeft?
liefs Diana
Mijn dochter wilde tot kort alleen maar in mijn armen douchen (gelukkig sinds kort ook staand alleen) en ik hield haar altijd stevig vast door mijn duimen en wijsvingers onder 1 van haar oksels te houden en met de andere hand haar kontje.
Als ik van houding wilde wisselen, voorzichtig even haar op mijn knie laten leunen. Het blijft uitkijken natuurlijk!
Ik nam ze altijd gewoon mee onder de douce, maar zo’n luier is een goed idee!
Vooral Pappa vind ze erg glad…
In bad zijn die van mij trouwens ook net aaltjes. Ze draaien zich van rug naar buik en andersom. Elsa ging gisteren zelfs zitten en Joël zwemt als een hondje.
Ze zijn toch echt pas 9 weken.
Zijn er meer baby’s die dit doen?
wow volgens mij zijn ze wel erg vroeg daarin. Jesse en Jamai deden dat passen met 3 maanden. En dat vond ik ook al erg vroeg.
liefs Diana
Senna ging voor de eerste keer met 1 1/2 maand onder de douche, in het grote bad met papa deed ze al met 3 weken ofzo.
De eerste keer douchen vond ze best spannend, de tweede keer was al goed.
Wij gebruiken ook geen doek erbij, gewoon goed vast houden.
Groet Vanessa mama van Senna.

Goed vasthouden kan natuurlijk ook. Wij vonden met zo`n doek wel een stuk handiger. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.
liefs Diana
Dat van die doek, hadden jullie dat van je kraamhulp gehoord ofzo?
Of zelf bedacht. Wij waren er niet opgekomen hoor!
Op zich wel goed bedacht.
Groet Vanessa mama van Senna.

hoi het beste is om te gaan zitten in de douche flesjes op voor je klaar zetten en als je klaar bent met de kleine papa roepen en de klein afgeven en papa dan lekker een babymassage laten geven en zelf ondertussen lekkkeerrr jezelf verwennenen met een scrub beurt
a rauls
kom op christel, lekker douchen met die mooie meid. doe je op het zwembad toch ook wel, denk dat je douche minder glad is
pak anders een krukje of ga op de grond zitten en laat paps haar aanpakken als je klaar bent
aisha vind het geweldig om te douchen en geniet hier helemaal van, is ook rustig onder de douche
tessa
ja tes zal het wel een keer proberen dan maar waneer gaan we nu eindelijk zwemmen dan word wel een keer tijd he samen lekker dobberen met de meiden haha.
nou tot snel dan he

hihi Christel, ik ben benieuwd naar het zwemmen. en doucheavontuur.
En Vanessa, dat van die doek heb ik inderdaad van de kraamhulp. Ik vroeg aan haar hoe ik het beste onder de douche kon gaan met een baby. Dat ik het zo op mijn arm niet durfde omdat ik bang was dat ik ze zou laten vallen. Zei vertelde toen van de doek. Echt een super idee vind ik het. Werkt echt ideaal.
liefs Diana