Omrollen

Jaja, mevrouwtje heeft eindelijk door hoe ze moet rollen. Alleen kan ze niet terug en heb ik haar deze nacht huilend op haar buik in bed aangetroffen. En dan nog horizontaal ipv verticaal!
Heb al gemerkt intussen dat dat rollen levensgevaarlijk is! We zaten net op de bank en ik draai m’n hoofd 1 seconde en BAM! Ze lag op de grond! Gelukkig was ze gevallen met een kussen onder haar hoofd (hoe ze dat gepresteerd heeft, geen idee!) en was ze snel terug vrolijk, maar mama was wel hard geschrokken!

top dat ze kan draaien en kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent, maar kan ons allemaal gebeuren ze zijn zo razendsnel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Haha, ja… nu moet je echt op gaan passen!
Maar wel supergoed dat ze het kan!!
Liefs, Anne

Lilypie

Ben ook wel blij dat ze het kan hoor! Maar het gaat allemaal zo snel hé! Ze kan zitten, nu rollen… Ze wil tegenwoordig ALTIJD op haar voeten staan. Ze trekt zich nog niet recht in de box ofzo, maar als ze zit en ze pakt mijn handen vast, duwt ze zich recht op haar voeten.
Als ik haar op het verzorgingskussen wil zetten, zet ze ook steeds haar voeten, zodat ik haar niet op haar billen kan neerzetten…

De buurjongen hier is 11 maand oud en die liep op 8 maand aan 1 vinger mee en even later liep hij los! Hier mag het toch net iets trager gaan hoor!

Hey goed van Noa!! Wel even schrikken voor mama inderdaad! Gelukkig kunnen ze wel een aardig stootje hebben.
Ja nu ze zo sterk is dat ze kan rollen, zal je haar misschien ook regelmatig 180graden gedraaid zien liggen in de box. Femke “loopt” via de spijlen en draait zich zo de hele box door totdat ze de ruimte heeft om op de buik te rollen.

Ja en tot ze terug kunnen rollen van buik naar rug wordt het kilometers maken voor mama!! Femke had zich laatst wel zelf terug gerold, maar dat was toeval denk ik, ze heeft het nog niet weer gedaan.

Wat gaat het hard dan ineens hè… ja 8 mnd en lopen is wel héél snel hoor, hier heeft Femke ook loopverbod tot 1 jaar hahaha! M’n nichtje liep namelijk ook al met 7,5mnd :S… is dan toch gelijk baby-af hoor.

Op naar de volgende stap met Noa; terug rollen!! Hihi.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat goed! En inderdaad, nu is het oppassen geblazen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Joehoe,

Na 1x per ongeluk omgerold te hebben 1 maand terug heeft hij nu ook door hoe het moet! Vanmiddag van zijn rugje naar buik gedraaid!

Mama is trots!

Groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat goed! Ja, nu kan je lopen. Noa kan het nog maar net, maar heb al een aantal keren moeten gaan omdraaien in haar bed omdat ze niet terug kan… Je zou denken dat ze dan mooi blijft liggen, omdat ze weet dat ze niet terug kan en ze ligt niet graag lang op haar buik, maar nee hoor, toch op die buik rollen!

Ook voor Twan toppie!!!

Liefs Michelle