Omrollen

Wanneer ging jullie kleine omrollen? Hier is zoonlief er nog niet aan toe, maar zwiept af en toe heerlijk met zijn beentjes.

Groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Erik was ongeveer 7 maanden toen hij van rug naar buik en weer terug kon rollen. Hij kon vanaf ongeveer 6 maanden van buik naar rug, maar terug niet omdat z’n armpje in de weg zat. Met 7 maanden had 'ie dat dus ook onder de knie.

Groetjes!

Lindsey kon van rug naar buik rollen vanaf 6 maanden en van buik naar rug heeft ze nu net een kleine twee weken door, dus met ca. 8,5 maand.

liefs,
Rinske

Dylano rolde naar zijn buik met 5 maanden en alletwee met 6 maanden dus zoals je ziet verschilt dat enorm per kind

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Toen Tim 5,5 maand was rolde hij van rug naar buik en met 6 maanden kon hij het allebei.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

hoi
Emma rolde van buik naar rug toen ze 3 maanden was, dat heeft ze twee weken gedaan en toen niet meer!!!
Met 6 maanden begon ze met rollen van rug naar buik en vlak erachteraan ook weer terug.
Da zwiepen met de beentjes is het begin… Emma draaide heel lang eerst naar haar zij, todat ze doorhad wat ze met haar armpjes moest doen, toen kon ze helemaal door.

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Jesse kan pas net rollen en is al ruim 8 maanden. Maar hij doet het nu echt de hele dag door en 's nachts ook dus is wat aan het inhalen

Liefs

Dani kon volgens mij vanaf ongeveer 5 maanden van rug naar buik rollen, maar terugrollen kan hij nog steeds niet. Heel soms bij toeval, maar dan schrikt hij er zelf van…

Silvana rolde zich de eerste keer van buik naar rug toen ze ongeveer 4 maanden oud was. Jacqueline heeft 2 weken later zich op die manier omgerolt, waarschijnlijk per ongeluk want daarna heeft het nog zeker een maand of 2 niet meer gedaan.
Silvana is het blijven doen. En met een maand of 5 kon ze ook van rug naar buik en Jacqueline deed dat toen ze ongeveer 7-8 maanden was, als ik me niet vergis.

kailani heeft ook toen ze 7 / 8 weken was 2 keer gerolt van buik na rug daarna niet meer denk ook een reflex wat je zegt scottie76…
nu probeet ze het wel ma lukt nog niet soms komt ze tot op haar zij en dan een gil dat ik haar moet helpen als ik haar dan verder draai begint ze te laggen… zo schattig:D