Ome Willem

Youri zit nu op zijn knietjes naar ome Willem te kijken! Hij vindt het geweldig!
Maar nu kreeg ik gister van iemand te horen dat zij haar zoontje niet meer naar ome Willem laat kijken want hij doet hem na! Zoals het slaan op zijn hoofd! Vanmorgen toch maar eens gekeken en het viel me op dat Youri dat ook deed! Welliswaar zachtjes maar toch! Verder vindt ik het een geweldig programma, en Youri kijkt er met veel plezier naar! Ik kan hem dan toch wel gewoon laten kijken? Zo erg is het toch niet dat ie dat stukje na doet? ratata ratata ratataa BOEM! Hij doet zich er in ieder geval geen pijn mee!Wat zouden jullie doen? Ben toch wel heel benieuwd!

Groetjes Esther en Youri

"Puur Geluk"
http://members.ikkeben.nl/esmayo

Tsja, heel eerlijk vind ik het raar dat iemand dr kindje niet meer laat kijken omdat ie ome willem nadoet. Als je de kinder tv van tegenwoordig ziet dan denk ik dat jezelf op je hoofd slaan ( en hard zal ie het niet doen want jezelf pijn doen is niet leuk) ergggg onschuldig is om na te doen. Mensen doen soms wel wat apathisch met hun kinderen hoor…Maar goed, das mijn ongezouten mening

Groetjes, Els

Helemaal mee eens Els, gewoon laten kijken! Ik ben er in ieder geval mee groot geworden (beetje overdreven maar we keken het wel) en ik ben toch ook vrij “normaal”
Ik vind die oude kinderprogramma’s over het algemeen veel leuker dan die nieuwe, uitzonderingen zijn er altijd. Heb een tijdje geleden in ieder geval weer met plezier zitten kijken. Moest ook weer erg lachen om de “plasgeitebreier”, of hoe je dat ook schrijft. Lucas kijkt eigenlijk nog geen tv, maar van mij mag hij ome willem kijken, inclusief het broodje poep! Het zijn toch zeker kinderen en die nemen echt niet alles serieus, gewoon lekker samen genieten.

Groetjes Miriam

Mensen gaan soms erg ver met het (niet) TV kijken. Een tijd geleden heb ik gelezen dat een vrouw haar kind niet naar Sesamstraat liet kijken. Dit omdat poppen in het echt ook niet kunnen praten en haar kind moest weten dat de wereld ECHT is en VEILIG!!! Nou, toen brak echt mijn klomp! Tssss, de wereld is wel ECHT ja, maar zeer zeker NIET VEILIG en ik vindt het persoonlijk heeeeeel belangrijk dat ze dat weten!

Dit is natuurlijk weer een ander uiterste maar ik bedoel maar te zeggen dat je overal wel wat van kunt maken. Ze worden echt niet 1,2,3 gestoord van TV kijken hoor. Als ze nou 3 uur per dag Power Rangers, Pokémon en dat soort troep kijken wordt het wat anders, maar een kwartiertje Ome Willem vormt nog geen aggresieve crimineel!

Trek je er niets van aan en laat je mannetje maar lekker lol hebben met Ome Willem…

Groetjes Marielle