Omdraaien

hoi hoi…

dat was gezellig van het weekend … ons mannetje was heel ondernemend! hij draaide op zijn rug de box door … én of hij alles op één dag moet leren draaide hij zich van zijn buik op zijn rug! Hij is verder echt een sloompie… legde ik hem op zijn buik was het huilen dat hij terug wilde … en voor mijn idee ging hij echt niet op ontdekkings tocht met zijn speelgoed spelen (ligt niet veel in de box ivm prikkels)… en nu gister … WE VONDEN HET ECHT SUPER… misschien was het een foutje…?! maar hij deed het tot 2 x toe!

hij is nu 4 maanden … en we kijken relax toe wat hij allemaal gaat doen… vergelijken heeft natuurlijk verder toch geen nut… en als we ons eigen vader en moeder moeten geloven was mijn mannetje ook erg sloom

Ha ha ha dat lijkt me een grappig gezicht. Wij moeten nog even wachten. Morgan heeft vanavond met dank aan de Manueel therapeut eindelijk zonder huilen op haar buik gelegen. Ze is alleen moe nu maar geen zin om te slapen. Ze wil fitnissen (Ze wil zich optrekken aan je duimen, ze wil niks anders als ze wakker is) Maar aan de andere kant doodmoe nu. Ze heeft net wel wat geslapen, maar nu even geen zin meer.

Groetjes,

Michèle

Dat wist ik ook niet dat ze dat doen, ik wist wel van de loop reflex en zo. En tja morgan is morgen 11 weken dus nog even geduld hebben

Groetjes,

Michèle

Ik heb vandaag een mobiel op gehangen en Sanne vindt het fantastisch!!! Ze is er zo moe van geworden dat ze zich over heeft gegeven aan de slaap.

Waar slapen jullie kinderen??? Sinds afgelopen weekend proberen we Sanne op haar kamertje te laten slapen, voorheen in de wandelwagen beneden. Dit ging elke keer goed. Dus misschien vindt ze het nu wel te rustig boven… Ik wacht rustig af…

Kan niet wachten tot ze morgen weer op het kleed haar fitness kan doen… Wil wel eens zien wat ze kan. Manlief vandaag met haar rug-buik geprobeerd. Vond ze heel even leuk, maar daarna was het schijnbaar brullen…

fijn forum dit!!!

Liefs

Hi Jen,

Morgan heeft eerst in haar bedje boven geslapen. Op eens wilde ze dat niet meer en sliep ze beneden in haar wagen of op haar doomoo of helemaal niet.
Alleen Morgan heeft Kiss. Dus slecht slapen of niet slapen en veel pijn soms. Dus 's nachts slaapt ze zo ie zo bij ons op de kamer. Ze heeft ook erge last van krampjes gehad omdat kiss ook de stoelgang beinvloed.

Maar ze is nu onder behandeling bij een fysio- en manueel therapeut en vanmorgen heb ik haar voor het eerst sinds weken weer in haar eigen bed gelegd en daar heeft ze zonder mopperen drie uur geslapen. Ik heb verder niks aan geluid in haar kamer want zij is net een spons en weigert te slapen dan.

Ik hoop alleen dat het bij Morgan blijvend is want terwijl ze sliep begaf mijn babyfoon het dus vanmiddag moest ze weer beneden slapen. Morgen komt de nieuwe die heb ik meteen besteld. Dus dan weer uitproberen en anders donderdag

Groetjes,

Michèle

Vreemd misschien, maar wat is KISS?? heb dr wel iets over gelezen, maar zou niet weten wat t precies is…

Liefs

Toverwoord = Google!

Groetekes, Sje

Kiss is als er tijdens de bevalling een werveltje verschoven is in de nek. Hierdoor kunnen verschillende klachten ontstaan. Op Google kun je inderdaad alles vinden wat je wilt weten. Bij Morgan resulteerde het voornamelijk in weinig slaap. Niet uitrusten tijdens de slaap. Onrustig terwijl wakker. Koude handen en voeten, moeite met aan en uitkleden.

Groetjes,

Michèle

Hallo,

Nog even terug te komen over het omdraaien.
Vandaag was er weer een nieuwe ontwikkeling! Jiro heeft zich omgedraaid van rug naar buik.
Hij is nog maar 16 weken, volgens mij is dat wel erg vroeg of niet?
Hij was er wel al mee bezig dan werd hij heel erg kwaad dat het hem niet lukte om om te draaien en promt vanmiddag deed hij het.
Echt zo leuk om te zien en ook al heel hoog met zijn hoofd in in de lucht.
En nu alleen nog van de buik naar de rug dat heeft hij nog niet door en zet het dan op het brullen!

Groetjes Rosita

haha die ontwikkeling is echt leuk he… ieder kind is weer anders… maar driftig worden ze denk allemaal … als hier iets niet naar zijn zin gaat of het lukt niet gaat hij heel driftig liggen krijsen (klinkt nogal hard door heel het huis) maar hij probeert mij ook uit… als hij in de box ligt en hij ziet mij niet doet hij het ook… ben ik bij hem dan krijg ik een brede lichaam… ohoh die stiekemerds!

jen: ons mannetje slaapt altijd in zijn eigen bedje … in het begin was hij een huilbaby en is rust en regelmaat heel erg belangrijk voor hem geweest…! hij mocht de eerste drie maanden weinig of geen prikkels krijgen want dan was het mis… nu gaat het heel erg goed … hij heeft geen speelgoed of mobiel oid bij zijn bedje… en verandering daar moeten die kleintjes echt aan wennen! ze voelen alles zo goed aan!

hoi hoi, ik heb een dochter van bijna 6 maanden en die draait nog niet, ik lees van sommige dat ze dat al met 4 maanden doen en dat ze dan mooi optijd zijn maar volgens mij zijn er geen tijden voor net als met tandjes.

Wat ze zeggen is ook hoelater ze draaien hoe makkelijker ze straks praten enzo, nou volgens mij is dat gewoon een bakerpraatje.

groetjes suzette

Daar heb ik geen verstand van, maar Morgan heeft zich vanmorgen met behulp van de houvast van mijn duim op haar buik gedraaid. Ze was al een paar dagen bezig met draaien van haar benen en ik zag in het oei ik groei boek dat je ze kon helpen dus duim gegeven en ze draaide door. Ze schrok even maar toen vond ze het wel leuk. Al is optrekken nog haar favo spelletje, maar dat kan ze ook al beter.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oke , sharon doet het al een tijdje met der benen op zij draaien alleen door draaien doet ze nog niet, we helpen haar soms ook maar ze snapt het niet , op der buik vind ze het nooit zo leuk 1 minuutje en dan is het klaar.

Optrekken aan je handen is ook haar lievelings spel, ze trekt zich op en gaat gelijk met der mond naar je handen om lekker op te bijten zonder tandjes hahahahhahahaha

groetjes

Morgan vond buikliggen ook niks, maar ze moet van de fysio dus ze gaat het steeds leuker vinden. Zeker als mamma of pappa enthousiast juigt en zo.

Groetjes,

Michèle

oke, ja ik juig der ook toe en hou er een speelje voor haar dat ze er naar kijkt, me schoonmoeder is fysio en heeft een eigen praktijk, ze heeft een grote bal daar ligt ze af en toe op en dat vind ze wel leuk vooral voor een spiegel hahah

Oja misschien klinkt het raar en hoort het niet bij deze topic , maar heb zelf een topic geopent over niet drinken, misschien heb jij er ervaring mee en wat ik nog kan doen, ik zak gewoon haast door me schoenen. http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=12449

groetjes mama van sharon

Ha ha ha Morgan heb ik nog geen spiegel voor gehouden. Ze kijkt liever naar de katten en een komt haar steeds knuffelen als we op de grond aan het oefenen zijn. Dan gaat ze ook helemaal voelen aan hem en zo. Dat beest vind echt alles best.

En ik heb het gelezen. Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je geen tips geven. Hooguit contact opnemen met een kinderarts als je je door je huisarts niet serieus genomen voelt.

Groetjes,

Michèle

ok thnx , katten vind sharon ook heel erg leuk vooral de staarten hahah, we hebben er 4 dus genoeg staarten lol

Ha ha ha dan winnen wij het met 6 stuks. Ook hier genoeg te knuffelen en te trekken. Al doet ze dat laatste nog niet zo want het gaat nog te snel voor haar. Ze begint nu net met grijpen.

Groetjes,

Michèle