Ik geloofde mijn ogen niet … Dion is 16 maanden en ineens was hij een toren aan het opstapen bijna net zo hoog als hij zelf lang is.
We hebben hem dat nooit voorgedaan, het zijn hele simpele viekante blokjes van een puzzel dus geen Duplo of zo.
Ik gauw mijn man roepen van kijk nou wat hij aan het doen is.
WAUW IK WAS ZO TROTS !!!
Misschien is het heel normaal hoor dat ze dat op die leeftijd al kunnen maar hij heeft pas een sprongetje gehad en doet nu ineens veel meer en begrijpt veel als je tegen hem praat of hem iets vraagd zo geweldig.
Omdat Dion een blokkentoren kan bouwen
Wat super dat hij met blokken zo een hoge toren kan bouwen. Tim kon op die leeftijd wel een hoge toren bouwen van duplo zonder dat we het ooit voorgedaan hebben. Gewone blokken hebben we niet, dus dat weet ik niet. Maar ik vind het heel knap, want gewone blokken vallen toch snel om.
Zou je trouwens je ticker aan willen passen? Hij staat niet goed onder je profiel, waardoor we in ieder topic waar jij op gereageerd hebt naar rechts moeten scrollen om de hele zin te kunnen lezen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Sandra
Geweldig!! Heftige sprong trouwens he? Lisa is er ook net uit (was een lange vond ik) en begrijpt ineens idd veel meer. Ze geeft echt antwoord op vragen, als ik bv vraag of ze iets lekker vindt! Ik zie je trouwens al helemaal dansen van blijdschap door de kamer “kijk nou, kijk nou!!!” hihi!