Oma is weg!

Ik heb mijn ma net op het vliegtuig gezet. Ik vond het best wel moeilijk. J was heel verdrietig en heeft echt gehuild, met tranen die over d’r wangetjes rolde, zelfs mijn man was een beetje emotioneel, 3 maanden is toch een lange tijd. Als alles goed gaat komt mijn zus in Oktober, dat is dus al heel snel, vooral omdat de laatste keer dat ik in NL was alweer bijna 1 1/2 jaar geleden was!

Ach gossie arme J. Ja zo’n ukkie snapt er nog niet zoveel van natuurlijk. Alleen dat ze weggaan. Maar leuk dat je zus nu zo snel komt.

Groetjes,

Michèle

@ michele; ze lijkt er wel wat van te snappen hoor. Ik heb het al een tijdje gezegd, oma woont niet hier (dat weet ze ook) en dat oma weer weg gaat, en dat wij niet meeging maar thuisblijven want wij wonen in Malawi (het ging er allemaal wel in) Ze wilde gewoon niet dat Oma ging, maar ze snapte wel dat ze nog naar Tante J en G moest want die zijn nog niet zo oud! Hahahah maar ze was gewoon erg verdrietig! Gelukkig gaat ze vandaag naar school dus dat was wel fijn voor haar!

Oke dan komt het wel aan, enne verdriet mag toch. Zou rotter zijn als het haar niet boeide.

Groetjes,

Michèle

Sneu zeg. Afscheid is altijd moeilijk. Gelukkig komt je zus in oktober!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Woont jou zus ook in Heusden? Anders kan ik wel kijken of hier nog wat kleertjes heb liggen voor de arme kindjes bij jou in de buurt? Of is haar gewicht ook al bereikt met reizen?

Kan me goed voorstellen dat het afscheid niet leuk was. Op zulk soort momenten besef je toch wel weer hoe vervelend het is dat je zover van Nederland vandaan woont. Wel fijn dat je zus in oktober langskomt.

Groetjes,
Sandra

@ miniboy, mijn zus woont in zaandam, ze werkt als stuwardes op schiphol! Ik zal een vragen of ze genoeg ruimte is tzt, anders kan ze gewoon even langswippen in W&A, das toch om de hoek! Is dat een idee?

Lijkt me inderdaad moeilijk. Maar fijn dat ze zo lang is geweest!

(ik moest een beetje lachen, je hebt bijna dezelfde titel voor een ander topic, maar dan over de poes!)

Lfs

@ Liske, hahahahjjaaaahhh! Duidelijke titels werd op gewezen, maar nee poes is niet met oma mee!

Ja dat is zeker een idee… Geef het even tijdig door dan zoek ik alles uit wat ik heb en loop ook even bij mijn zussen langs. Wie weet krijgen we een leuke pamper doos vol en kunnen we kindjes daar blij mee maken… Heb er nu al plezier in! …

Psst … is het nog speciale maten oid? Of gewoon alles wat er over is en nog bruikbaar is?!