Oma het snapt!

Joehoe… nou na 2 jaar (beetje overdrijven mag natuurlijk) halleluja, snappen we het !

Dit weekend hebben we een feestje… 6 weken van te voren aangemeld logeerpartij’tje bij bonusopoe en oma, ja hier ist net de overheid… 6 weken van te voren aanvragen en allus in 3voud aanleveren … bij wijze van …

dus ik smsste 6 weken gelee… normaal krijg ik dan een telefoontje… wat begint met ’ het kan wel maar… blablablabla… ’ deze keer, een sms terug, ’ is prima’ … nou nou ik viel bijna van de bank… of stoel (weet niet meer waar ik was op dat moment…super dus)

en nu JA JAJAJA, mag de vlag ff uit… snappen ze ook dat als wij feest hebben en er wel een drankje of 2.3.4… etc is ingegaan (feest =feest…) dat het best relaxt is als kind niet om 09.30 uur word teruggeleverd op zondag zeg maar… dat we ff een keer kunnen uitslapen… (vooral nu pippy gezellig om 7 uur al naar beneden wil elke dag … pfhhh)
dus ik mail net nog maar ff om zeg maar te chekken…
zegt ze dus uit haar zelf… : laat dr maar hier ook met haar middagslaapje, bel wel als ze wakker is …

ik leg hier nu onder mijn burostoel van de verbazing …

Pippy is geboren 17.07.2009

Joepie! Hardleers misschien, maar beter laat dan nooit

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

wat heeeerlijk voor jullie! top hoor!! en nu genieten dus

net zo hardleers als dr kleindochter hahahaha
heb ze toch nog wat van oma!

Ha ha a ken je eindelijk uitslapen…

Groetjes,

Michèle

quote:
net zo hardleers als dr kleindochter hahahaha heb ze toch nog wat van oma!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”