Gisteren berichten gestuurd tja eerst even lekker geslapen en nagedacht en…ja loslaten is modern,ik weet niet of ik op deze site pas ik bedoel ik ben een Oma en wat ik nog niet verteld heb 2 van mijn kleinkinderen mag ik niet zien,een ervan heb ik toevallig een keer ontmoet en gezegt…ik ben volgens de statistieken jou Oma,3 kinderen heb ik en de middelste heeft 4 kinderen leuke drukke kinderen,ook daar werd tegen mij gekrijst van…bemoei je er niet mee en later komt het weer goed en…het mooiste is…ik wil helemaal geen kinderen (meer)opvoeden,wil gewoon oma zijn van…hee moet dat nou zo?kom maar joh even hier bij Oma ivm een kleindochter troosten die een zeer boze Vader achter zich aan had,en ik?ben niet boos alleen verdrietig en geliefd bij mijn schattige kleindochters,deze zijn 13 10 en 9 jaar oud waaronder een tweeling (10 jaar)ik heb 3 bevallingen meegemaakt en…nog nooit zoiets moois gezien,mijn zoon de jongste uit het gezin,heeft een zoontje van anderhalf jaar en een baby meisje van een paar maanden,we hadden al geen contact meer voor de kinderen waren geboren,ik was al gescheiden toen ik 26 jaar was de Vader van de 3 kinderen heeft zich er nooit mee bemoeit en ik denk dat…het zich wreekt op de kinderen en daardoor op mij,drie gewonden kinderen heb ik oftewel gekwetst door hun Vader,ik kom uit een net gezin waar scheiding schande was en oke ik moest maar doorgaan en hier had ik zelf voor gekozen werd er gezegt, maar mijn visie is…niet een vrouw gaat scheiden van een “fijne” man waarom zou ze?tot slot wilde ik zeggen dat ik mijn kinderen heb gevraagt of ik svp mezelf mocht blijven,ivm het Oma zijn die…niet van geraniums en bloemetjes motief houd maar…van Aziatische sferen,de kadootjes die zij de grotere,uitzoeken spreken boekdelen zij…begrijpen mij en dat…bedoel ik! Oma Helen
h.de Vette