Om wanhopig van te worden

Hoi hoi
Nou, het is alwéér feest hier hoor, Jeroen is alweer ziek!
Het begon eigenlijk al een paar nachten geleden, dat hij huilend wakker werd. Beetje troosten, aai over zijn bol en het was weer prima. De nacht erna: zelfde verhaal, alleen werd hij toen twéé keer wakker. Het viel me toen al op dat zijn tandvlees (onder) wat boller werd, dus ik dacht: aha, zouden dan eindelijk zijn tandjes eraan komen? (hij wordt zaterdag a.s. namelijk al één jaar, maar heeft nog steeds NUL tanden!!). Gisteren was hij ook wat hangerig, huilde zodra je weg liep en begon in de loop van de dag steeds meer te kwijlen. Het liep gewoon in straaltjes uit zijn mond! Verder veel poepluiers (alleen geen diarree) en rode, kapotte billetjes. 's Avonds ineens verhoging, dus alle “ingredienten” voor het krijgen van tandjes. Vannacht werd hij weer huilend wakker en toen bleek hij koorts te hebben (38.8), maar met een paracetamolletje sliep hij nog een paar uur en was zijn temp vanmorgen gezakt tot 37.6. Hij leek vanmorgen best opgeknapt en vrolijk, dus toch maar wel naar het kdv. Maar om 12.30 uur werd ik gebeld, of ik hem asjeblieft wilde komen halen, want meneer had 39.8! Daar schrok ik wel van hoor.
Hij heeft nu nog steeds hoge koorts en jawel hoor, vanavond begon hij weer over te geven… Verder is hij ontroostbaar; zodra ik ook maar de indruk wek dat ik bij hem weg wil lopen, breekt hier de hel los. Gillen, krijsen, huilen, zó verdrietig… Ik word er een beetje wanhopig van.
Hij is een paar weken geleden ook flink ziek geweest, is daarbij erg afgevallen en was juist op weg om het weer in te halen en nu is hij weer ziek.

Kan het zijn dat hij zo ziek is van tandjes krijgen? Kunnen ze daarvan ook gaan overgeven? Of zal het weer een virus zijn? Ik vrees eigenlijk het laatste, maar misschien hebben jullie hier meer ervaring mee (tandjes krijgen en ziek zijn)?

Ik hoop zo dat hij snel weer wat opknapt, zaterdag is zijn verjaardag!

groetjes van een wanhopige moeder

Groetjes,
Sonja

Ik weet niet of hij zo ziek kan zijn van tandjes.
Cb gooide dat hier altijd ver weg, maar Lucas was er ook altijd behoorlijk ziek van.
Eigenlijk alle dingen die jij opnoemt behalve het overgeven.
Ik gaf hem altijd gewoon een paracetamol en de dentinox werkte ook goed.

Heb wel eens gehoord dat ze er wat meer last van kunnen krijgen als ze later tandjes krijgen.
Omdat het tandvlees dan wat harder is.

Sterkte en als je twijfelt toch even dokter bellen.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

ach wat zielig hoe gaat het nu met hem ?
ik hoop voor hem dat die tanden nu een keer door zetten sterkte mannetje knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Met het tandjes krijgen zijn ze vaker wel wat vatbaarder voor een virus geloof ik, maar inderdaad als je het niet vertrouwd meteen bellen zeker omdat ie net al zo ziek is geweest. Rottig hoor, ik hoop dat ie snel opknapt. Dentinox werkte hier ook altijd goed.
Sterkte !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jee, wat ellendig!
Ik heb helaas verder geen tips voor je (het meeste is al genoemd ) maar ik wens je heel veel sterkte!!
En een dikke knuffel voor Jeroen hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 09 Dec 2004 10:29:19

heel veel sterkte met je mannetje

Hoe gaat het nu met Jeroen?
Ik ben benieuwd of het aan
de tandjes ligt dat hij zo ziek is.

Liefs Kristel

Hoi
Hoe is het met Jeroen?
Robin was ook vaak niet lekker als hij tanden kreeg
Maar als je het niet vertrouwd bel je de huisarts toch even
Heel veel sterkte met je ventje
Groetjes Heleen mama van Robin

ja we zijn zeer benieuwd of het nu beter gaat met jeroen arme schat

groetjes marielle mama van tanja

Hij is in ieder geval JARIG vandaag!!!
(ik heb je al gefeliciteerd in een andere topic).

Maar ook ik ben best benieuwd of hij een beetje is opgeknapt.
Ik hoop het!

Groetjes, mamma van Stephan

Hallo allemaal

Met Jeroen gaat het alweer beter hoor.
Donderdag was hij nog wat ziekjes, maar heeft hij gelukkig niet meer overgegeven. En sinds gisteren ging het eigenlijk gewoon weer goed met hem, eet weer gewoon, geen koorts meer, gewoon weer de vrolijke en gezellige Jeroen.
En hij is nog steeds tandloos! Maar het tandvlees onder is wel enorm “bol” inmiddels, dus het kan volgens mij niet echt lang meer duren… we wachten vol spanning af!
Vandaag is hij inderdaad jarig, dus we gaan “verhuizen” naar het peuter-forum maar we blijven ook hier komen hoor!

Groetjes,
Sonja