Om het uur wakker, rode puntjes, verkouden, ziek?

Herkent iemand dit? Mijn meisje had ineens een stuk of 4 rode puntjes in haar gezicht. Ik dacht gelijk aan muggenbultjes. Een tijdje geleden heeft een mama hier een topic geplaatst over die rode puntjes en een foto erbij geplaatst en zo ziet het er precies uit. Daar het er niet meer worden, ze niet ziek is en geen koort heeft, dacht ik er verder niets van. Nu sinds afgelopen nacht is ze alleen om het uur wakker. is ze erg jengelig en snotverkouden. Zou het toch iets van de 6e/5e ziekte kunnen zijn? Ze heeft nogsteeds geen koorts, de puntjes zijn na 3 dagen nogsteeds niet weg, maar het worden er ook niet meer. En waarom wordt ze ineens om het uur wakker snachts?

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij ons mannetje waren de rode puntjes ( muggenbultjes ) pas na 10 dagen weg ongeveer.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

nou stel dat het wel muggenbulten zijn dan zullen ze wel ontzettend jeuken en vooral voor zon kleintje die weet niet wat haar overkomt. Kun je er niet evt. wat muggenspul opsmeren of een verzachtend crempje?

Owja en dim is ook de laatste tijd snotverkouden, heeft met het weer te maken, als het maar een beetje omslaat kun je het meteen aan hem merken. Slapen ze slecht worden ze vanzelf jengelig, plus het jeuken dan. Vertrouw je het niet kan je altijd de ha er naar laten kijken morgen

Gewijzigd door - Jaantje op 29 Aug 2010 19:59:21

Hmm ik weet niet of het vijfde of zesde ziekte is, maar weet wel dat een van de twee begint met koorts en een paar dagen later bultjes/vlekjes en de andere is precies andersom. Ik zou toch even de ha bellen, want ik vind het wel gek als je kindje de hele nacht onrustig is van 4 muggebultjes. Beterschap en groetjes!

Hoop niet dat het al de waterpokken zijn… De zesde ziekte heeft Joaquin ook gehad maar dan hebben ze eerst koorts en daarna (lichte) uitslag op de huid. Zitter er blaasjes op de rode vlekjes? Muggenbulten zijn meestal vrij snel weg bij die kleintjes. Sterkte!

Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 30 Aug 2010 12:01:30

nou, de bultjes zitten er nogsteeds. Ze worden wel langzaam lichter. Op het KDV herkenden ze het vandaag ook als muggenbultjes. Overigens schijnen die bij die kleintjes niet te jeuken??? zijn ook echt puntjes en niet zoals bij ons bulten. Met de verkoudheid gaat het met otrivin ook stukken beter.
Ik denk dat de reden van haar onrustig slapen doorkomende tandjes zijn. Ze kwijlt nl sinds vandaag als een st bernard!! haha en ze wil ook niet zo goed drinken, denk dat dat zeer doet in het mondje. ach gossie, wat krijgen die kleintjes het ook te verduren he soms…

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker