Om helemaal op te vreten

Hebben jullie dat ook zo vaak? Van die gewone momentjes, bv tijdens het voeden of als je kindje ligt of zit te spelen dat je zo’n gevoel krijgt dat je ze / hem wel helemaal zo willen opvreten zo schattig dat ze eruit zien.
Had hier net zo’n : “Ik knijp je fijn” momentje toen dwerg zat te smakken op zijn broodje smeerworst. Die kleine getuite lipjes en die smakgeluidjes en dan die grote bruine kijkers uberomschuldig… AAAAAAAAAAAAAHhhhh opvreten wil ik hem!
Wat is er nou mooier in het leven?

Oh ja dat heb ik dagelijks, maar dan met het gevoel dat ik wel even lekker keihard in zo’n lekker armpje of voetje wil bijten! Om dat te maar niet te doen, knuffel ik ze dan maar even extra hard Haha! Heerlijk inderdaat, zo’n klein moppie!

Ik heb ook altijd dat ik ze een kusje op de wang MOET geven, telkens als ik ze op pak of als Joey naast me zit! Ik kan het niet laten, maar ze vinden het geloof ik niet erg, Joey doet het ook vaak uit zichzelf! En dat zijn de lekkerste kusjes van de wereld!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Oh ja, zoooo vaak! Als 'ie lekker aan het eten is met van die ik-vind-het-zo-lekker-mama-smakgeluidjes en dat dan ook zegt: “Lekker, mama.” Of als 'ie heel zoet slaapt…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zoveel momenten op een dag. Ik kan echt mezelf alleen vermaken door naar hem te kijken. Zo ongelofelijk mooi zo’n mannetje die vanalles ontdekt. Zelfs tijdens sommige boefjes momenten kan ik hem wel helemaal fijnknuffelen. Heerlijk!!

Groetjes Bianca

o ja hoor hier ook elke dag wel haha maar als je dan weer een lekkere driftbui van hem meemaakt is dat ook weer over om vervolgens weer te gaan genieten van zijn grapjes
wij liggen reglmatig in een deuk om hem hij is echt de commedie van het gezin aan het worden hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ja hier ook die wangetjes MOETEN gekust worden. Zowel door mama als door papa.

En verder regelmatig op de dag zo’n moment dat ik haar wel op wil vreten. Heerlijk zo kan je genieten van die kleintjes.

Nog steeds als ik Anna zie slapen, heb ik het geluk gevoel. Dan zou ik haar even willen knuffelen. Maar dan wordt ze weer wakker dus toch maar niet.

Nora is een echte knuffelkont. Die kan ik echt de hele dag knuffelen. Als ik mijn gevoel volg, knijp ik haar helemaal fijn. Zo’n mooie meid met haar prachtige lach en mooie ogen. Eigenlijk ben ik verliefd op drie personen!!! Mijn man, Anna en Nora!

Haha, ja!! Ik zou Seth ook wel helemaal fijn willen knuffelen!
Als hij weer eens ontzettend ondeugend kijkt oid

Hier worden ook veel kusjes gegeven, heerlijk die zachte wangertjes

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ja ja ja, de hele tijd.
Een keertje, en daar schaam ik me een beetje voor, zat ze op mijn arm, met haar kin op mijn schouder en liet ik haar de hele kamer zien. En tijdens het lopen was ik haar kusjes aan het geven en “scheetjes” in d’r nek. Maar voor ik er erg in had zat ik op d’r oortje te sabbelen
Ik had het niet eens in de gaten…!!