Om 5 uur wakker [|)]

Hallo Dames,

Jim slaapt nu sinds een week door!!!
Je hoort me dan ook echt niet klagen maar hij wordt nu steeds om 5 uur wakker!
Ik vind dit zo’n lastige tijd.
Het is wel zo dat als ik hem de fles geef dat hij weer door slaapt, dus naar mijn idee wordt hij echt wakker van de honger.
Jim gaat rond 19.30 naar bed en krijgt dan een papfles!

Heeft iemand een idee hoe ik het een beetje kan rekken of moet ik het er maar mee doen hahahaha!

Mama van Jim

Lilypie First Birthday tickers

Heey hallo,

wij hebben hier ook een periode gehad dat het klokslag 5 uur was. Volgens mij hebben veel beebies dat. Ik ben dat toen wat gaan rekken met de speen, heb nooit een voeding al om 5 uur gegeven. Dit lukte, mijn zoontje krijgt de fles om 7.00, nu wordt hij ook rond die tijd wakker. Mocht het toch eerder zijn, krijgt hij eerst de speen. Mss werkt het ook voor jou om zo tijd te rekken.

Grs,

Léony

Léony

De eerste 2 weken dat ons Leonie doorsliep 's nachts was ook vaak tot 5.00 of 6.00 uur… ik heb ook nooit de fles om die tijd gegeven en moest wel een paar keer heen en weer lopen met de speen (niet echt leuk) maar na tijdje kreeg ze wel door dat ze door moest slapen en toen kwam ze mooi rond 7.00.
Wij hebben toen ook het raam compleet bedekt met een dekbed zodat er geen licht door heen kwam en ik geloof ook dat, dat geholpen heeft. Misschien het proberen waard… Ik zou alleen geen fles geven om 5.00 want anders blijft hij in dat ritme zitten. Ik vind wel dat, daar een maar aan zit: Als hij ongelovelijk moet huilen van honger wel geven!! Maar dat weet je als moeder wel wanneer dat zo is.

Succes, en het komt wel goed hoor!!

Groetjes,

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm

Je kan hem ook een beetje water geven en kijken of hij dan weer wil slapen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ik wil je niet bang maken,maar savanna is nu 19 maanden,en is altijd wakker tussen 5 en 6 's morgens,tot mijn grote frustratie.het maakt niet uit hoe vroeg of laat ze gaat slapen.ik hoop dat jouw kindje eerder uit gaat slapen!

de mijne word ook wel eens een keer wakker om 5 uur maar ik ga er niet eens uit aangezien hij geen speen gebruikt hij slaapt vanzelf door als ik zijn kamer niet in kom. daarom gebeurt dit ook maar 1x in de maand. ze leren het vanzelf wel af denk ik…

Hey cheyenna

Ja dat is ook zo van dat slapen of je ze nu vroeg of laat op bed doet ze worden standaart wakker om een bepaalde tijd alleen verschilt die bij ons wel over de aantal uren die Leonie overdag heeft geslapen, veel geslapen is vroeg op, korter slapen is later op ´s morgens.

Ik ben ook een lekkere slaper en ik kan soms wel janken als ze kwart voor 6 ofzo wakker is… veel te vroeg hoor! En dan constant heen en weer tuffen met die speen is ook niet echt fijn… gelukkig heeft ze ook van die dagen dat ze 8.30 wakker is (echte luxe) maar nu zit ze in een sprongetje en is ook weer constant wakker tussen 5.00 en 7.00. De fles geven doe ik dan absoluut niet eerder dan 7.00 en dat kan ook wel want ze drinkt ´s morgens maar 120cc dus echt honger heeft ze niet.

Haha tis wat met de hummels

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm