Om 5.30 wakker

Hallo meiden…

Wordt er letterlijk en figuurlijk zooo moe van!
Jim wordt sinds een week elke dag om 5.30 wakker en wat ik ook doe, hij slaapt echt niet meer in hoor.
Hij zit heerlijk te spelen terwijl ik mn ogen niet open kan houden…

Ik bekijk het maar positief: Hij wil ook van het mooie weer genieten hahahaha

Mama van Jim

[img]http://lb1f.lilypie.com/DA9wp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Hier nog 1 die al dagen achter elkaar vroeg wakker is (6.00/5.30), ik laat hem dan nog wel even in bed, soms spelen, en anders kijkt hij soms nog even tv (een dvd op de laptop in bed bij ons, en kan ik nog iets langer blijven liggen

Maar vermoeiend is het zeker!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh hier is het ook al 3 dagen feest. 3 keer om 6 uur wakker. Ik denk dat het met het weer te maken heeft. Ik ga inmiddels wel al eerder op bed s avonds anders trek ik het echt niet.

Zolang hij lekker speelt, lekker laten liggen. Vingers in je oren en proberen verder te slapen Ik denk ook dat het weer meespeelt, hier is het ook al dagen rond 6.30 uur terwijl het een tijdlang later was.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

hahahaha,we geven gewoon het zonnetje de schuld!!
@mriek; laten liggen heeft niet zo veel zin aangezien hij luid en duidelijk laat weten dat meneertje zn nacht afgelopen is hahahaha

Niet leuk voor jullie maar wel fijn om te weten dat ik niet de enige moeder ben die tussen 5.30 en 6.00 uur op de bank zit.
Zal aan jullie denken morgenochtend!!

Mama van Jim

[img]http://lb1f.lilypie.com/DA9wp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

ook hier om 5.30u al enkele dagen!
Hier heeft laten liggen ook geen zin, hij laat duidelijk weten dat hij wakker is, en vindt dat ik dat ook moet zijn haha.
Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee, ga 's avonds maar wat eerder slapen zo lang het warm is. (als het daar aan ligt tenminste…)
Maar wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Morgenochtend zal ik aan jullie denken als ik om 5.30u de trap af loop haha.
Groetjes en geniet van het mooie weer

Neeltje had ook een paar weken dat ze heeel vroeg wakker was… en nu slaapt ze weer tot 0630-0700 ( dat vind ik al luxe haha!) dus hopelijk is het bij jou ook een fase. Neeltje sliep wel weer verder als ik haar dan even toestopte en een speentje gaf, dat wel.

@mama van Jim, ik dacht dat je schreef dat hij heerlijk zat te spelen. Dus had niet begrepen dat hij er dan écht uit wil. Tja, in dat geval is het balen. Maar ja, het wordt vanzelf weer beter joh! Op naar de winter!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Mijn zoontje Fabian krijgt zijn laatste fles om 2300 uur en is standaard om 600 uur klaarwakker! Ook ik loop met wallen tot op mijn tenen. Ik heb advies gevraagd bij het cb maar het enige wat er gezegd wordt is dat het vanzelf beter wordt! hahahaha… Maar probeer positief te blijven, Je kan wel lekker lang heerlijk genieten van je kleine. als ie straks wel doorslaapt ga je het nog missen. Ik probeer nu na zijn fles van 1000 uur ook te gaan slapen, dat is best lekker nog even een uurtje plat! SUCCES