Hallo allemaal,
Onze zoon is 17 weken (2,5 week te vroeg geboren) en sliep altijd netjes door. Met de nadruk op sliep, want sinds een dag of 5 meldt hij zich weer rond 2 uur s’ nachts. Hij huilt niet echt, maar schreeuwt/praat meer (heel hard) en is dus gewoon klaar wakker. We hebben al van alles geprobeerd, het speentje maar die spuugt hij meteen weer uit. Gewacht om er heen te gaan (30 min), maar ho maar, niet meer slapen en wij dus ook niet. Dus eindigt het in een extra flesje (120ml), daarna slaapt hij dan toch weer verder. Hij krijgt normaal nog 5 flesjes ( 3 x 150ml en 2 x 180ml) en wel op de volgende tijden 0700, 1000, 1300, 1630 en 1930u. Om 2000u gaat hij slapen en normaal hoorden we hem dan niet meer.
Oja we hebben ook geprobeerd om de avondfles op te hogen, maar dat hielp ook niet.
Nu is mijn vraag, herkent iemand dit en wat hebben jullie eraan gedaan?? Ik vind het zo raar omdat hij al zo goed door sliep en dan opeens stopt dat. Ben ook zo bang dat hij aan die extra fles gaat wennen en dat we er dan helemaal niet meer vanaf komen, maar zie nu echt geen andere oplossing. Volgens mij is het toch ook niet echt een sprongtijd. Oja als jullie een extra flesje geven, is dit dan echt extra of compenseren jullie dat dan weer overdag? Ben heel benieuwd naar jullie reacties!!!