Olvarit: beker water

Ha ha ha ja van Jip en Janneke. Dat is ook de enige champagne die wij drinken Verkrijgbaar in appel en aardbei

Groetjes,

Michèle

Ja maar hele jonge kindjes zijn niet zo gecharmeerd van die bubbels. Hier beginnen ze daar nu pas aan te wennen. Dus vooralsnog deed dubbelfris in een wijnglas het prima.

Dus mochten jullie kindjes ook ooit wijn willen drinken: dubbelfris in een wijnglas. En zorg dat ze niet zien dat je het zo uit dat pak inschenkt, want dan zien ze dat het geen wijn is! Buiten het zicht van de kleine moppen inschenken!

Groetekes, Sje

hahaha dat is een goeie ja kun je zowel rode en witte wijn drinken

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, precies! Zij denken dat ze dezelfde wijn als de grote mensen krijgen! Leuk toch?! Voelen ze zich heel groot en volwassen. Haha!

De jongste was nog geen 3 en die zat wat te knutselen aan tafel. Ik vroeg “Wat wil je drinken lieverd?”. (Praten we over 's middags rond 15.00 uur).

Denkt ze even na en zegt heel volwassen “Oh, doe maar een wijntje!”.

GEEN GEHOOR!!! Moest wel ontzettend lachen overigens.

Groetekes, Sje

hahaha, ja dat is wel een goeie echt hoor zo lang mogelijk volhouden…en voor je het weet hebben ze het pas door als ze 16 zijn
denk dat ik je tip over ga nemen tegen die tijd
of komen ze dadelijk bij een vriendje/vriendinnetje vraagt die moeder wat ze willen drinken: doe maar een wijntje
die zal raar opkijken haha

Ja, dat zou helemaal een bak zijn als ze het op een ander ook gaan vragen. “Ja maar, thuis krijg ik dat ook als ik uit school kom!”. Hahahahaha!

Groetekes, Sje

hahahaha komen ze dadelijk ladderzat thuis jij helemaal link op die ouders ik zie het al helemaal voor me hik hik

ik was vroeger ook een slimmerik, dan ging ik naar de garage waar mn ouders altijd de lege kratten bier in zetten als er een verjaardag was geweest, dronk ik de laatste kloekjes altijd leeg, en toen kwam mn moeder toevallig binnen zat ik daar op de grond te hikken en helemaal duizelig en ziek hahaha

Haha, slimme actie van die slokjes bier! Hahaha!

Groetekes, Sje

Ik denk dat je dan ook ineens een aantal instanties aan de deur krijgt. Wel grappig want de enige die hier ooit een wijntje drinken zijn de oma’s op een verjaardag of zo. Verder hebben we niks in huis dus dat zal dan ook nog wel wat zijn als Morgan er om zou vragen. Moet ik weer bij andere ouders aankloppen of die soms ‘wijn’ aan de kids geven ;p

Groetjes,

Michèle

dan maak je er bier van en schenk je appelsap

Schat drinken wij ook niet. Wij zijn een alcoholvrij huis.

Groetjes,

Michèle

ohjaa ja ik wist niet dat je vriend ook niet dronk van jou wist ik het wel

Nee wij beide niet, dus geen glazen wijn voor Morgan Hooguit kindercola maar daar zijn we nog lang niet aan toe

Groetjes,

Michèle

hahaha wat drinken jullie dan? ik drink s’ochtends SOMS een kopje koffie als ik echt op ben.
verder thee en ijsthee jaja van het aldi merk de rest lust ik niet. of het moet lipton ice zijn

Wij drinken eigenlijk bijna alleen maar koffie en thee. Ik thee en Mervin koffie. En soms wat fris en Mervin water. Maar dan wel twee liter koffie of thee he.

Groetjes,

Michèle

En da’s lekker gezond…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ga nog veel gezonder want ik moet groene thee gaan drinken volgens mijn dieet.

Groetjes,

Michèle

Dat is goed voor je stofwisseling zeggen ze, dus jij gaat dan straks echt kilo’s afvallen. Dat kan niet anders!

Groetjes!

Ik heb 3-6 kilo voor mezelf gestelde en geen tijdlimit, dus we wachten rustig af.

Groetjes,

Michèle

Goed zo, zonder druk is het beste. Als het maar op tijd eraf is vóór de zomer aanbreekt en het bikinitijd wordt…

Groetjes!