Ola

ik woon in portugal en me dochter van 15 maanden is een dochter van een portugees,… maar helaas en toch gelukkig… zijn we gescheiden…
heb vandaag haar eerste woorde gehoord en haar eerste stapjes gezien… ze kwam waggelent naar me toe en zei met een hele grote mond wijd open… “ola” is hallo in het portugees… ik sprong een gat in de lucht van verbaasheid en blijheid… jesus het lijkt gisteren dat ze geboren is…

kusjes en groeten van soraias mam

Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor…maar ben je Nederlandse en zit je nu alleen in Portugal? Zo ja, blijf je daar wonen of ga je weer verhuizen?

Groet!

P.S.: Fantastisch zo’n eerste woordje!!!

Gewijzigd door - yannick op 08 Aug 2007 21:10:50

ja ik ben nederlands en woon met me dochter in portugal ja…
weet nog niet of ik weer trug ga… maar denk het niet… tis zo een lekkere zon hier…

dat was echt leuk ja en ook de eerste pasjes… jemig… echt een snoepie…

groeten uit portugal…

lesley de vos

leuk zeg zo’n eerste woordje. daar wachten wij ook nog even op. lijkt me zo leuk he. kan me voorstellen dat je in portugal blijft.

lekker dat weertje daar zijn teminste zomers!!!

groetjes Gytha

leuk hoor zo de eerste woordjes kan niet w8ten to het bij ons zo ver is inderdaad lekker in portugal…vandaag is het weer nog wel te doen maar nog niet echt lekker zomer weer…
liefs kim

KIM

het gaat echt goed met me kleine ze heeft vandaag vijf pasjes gedaan en ook nog een woordje erbij… “da” is geef in het portugees… ze heeft iets vast en zegt dan da en stopt niet totdat ik of mijn ouders het vast pakken… hihi…en als wij het niet truggeven is het krijsen of in een speelse manier schaterend van het lachen
hier is het te warm kim het komt over de 40… ff door puffen over dag en lkkr binnen blijven…

groetjes