Oke

Roy weer niet lekker, snottebelle, hoesten… jengelen… maar eindelijk na 5 maanden gaat ie wat door slapen nu 4 dagen…

en het dan gek vinden dat ie 9333 gr weegt en 63 cm lang is RAAR HE? al een week aan het inbakeren dat gaat gelukkig goed, hij voelt zeg er toch lekkerder bij, eerst boos van wat doe jij nou ik kan niks, maar daarna valt ie gelijk in slaap en slaapt zo’n 3 uur heeft ie nog nooit gedaan… voel me soms wat schuldig van krijgt ie dan echt te weinig warmte van mama? maar de laaste tijd heb ik maling aan het huishouden en nem de tijd voor de kids en merk toch verschil, dus komt dat schult gevoel weer. waneer houd dat eens op? dat ik me altijd maar schuldig voel? nooit denk ik…

verder zit er vandaag weer echt door heen, peet zijn baas belde dat toch de kans er in zit dat zijn contract niet verlengt word.
vrijdag horen we hier meer over…

kaartje gekregen van vriendin dat is haar kindje verloren met 22 weken, ook geen leuk nieuws dus…

maar verder jordy is super vervelend, maar neemt ons onwijs in de maling niet praten maar alles begrijpen dat soord dingen…

sorry voor het lange verhaal moets ff van me al ll

liefs Tries

Hoi Tries,

Je hebt het ook niet makkelijk he, Peet net geopereerd en nu dit weer. Ik hoop dat alles toch goed komt en ik wens je wat dat betreft heel veel sterkte toe. Hoop dat je vrijdag goed bericht krijgt!

Laat ik dan even een schuldgevoel wegnemen. Dat inbakeren moet je niet zien als een gebrek aan warmte van mama. Je kunt Roy niet de hele dag vasthouden, hij moet gewoon goed en genoeg slapen, daar groeien die kindjes tenslotte van. Het heeft volgens mij ook te maken met de controle van de spieren (ofzoiets). Ik heb Lucas ook een hele tijd gebakerd. Ik zag op een keer dat hij niet in slaap kon komen, voordat hij in slaap viel kreeg hij dan zo’n schrikreactie. Dan vlogen ineen keer allebei zijn armpjes in de lucht, schrok hij ook letterlijk en was hij weer wakker. Dat heb je zelf ook wel es, dat het net is of je valt, heel diep, in je slaap. Geloof dat je het daarmee kunt vergelijken. In ieder geval, als ze gebakerd zijn kan dat niet, worden ze rustiger en moet het slapen ook beter gaan. En natuurlijk liggen ze lekker geborgen, beetje baarmoeder gevoel.

Je moet juist trots zijn dat je hem inbakerd. Je kunt het ook anders bekijken, je doet het toch maar, tis toch best wel een werk iedere keer erin en eruit halen. En als het helpt dan is Roy er ook alleen maar beter van.

Heel veel sterkte met alles. Enne… lekker blijven klagen hoor, je kunt het beter hier doen dan thuis!

Groetjes Miriam

schrijf maar van je af hoor dat helpt vaak vind ik zelf

vervelend allemaal hoor bij jullie het mag ook niet een keer heerlijk gaan he

nou meis kop op ik duim voor jullie

groetjes bianca

Daar zijn we toch voor? Schrijf het hier maar lekker van je af. Blijf voor je duimen dat alles goed komt.

Marty

He meisje!

Inbakeren is toch prima, als het helpt! Niet je zelf schuldig gaan voelen hoor, nergens voor nodig (makkelijk gezegd, ik weet het). En verder, je weet dat je altijd kunt schrijven en wij zijn dr allemaal voor je. Wat ontzettend rot van je vriendin zeg, ik snap best dat je er dan ff doorheen zit, maar kom op meid, nu gaat het met Roy wat beter en das al fijn toch.En ach, je moet Veronica eens meemaken, ben je blij dat Jordy zo is, wat een monster is dat geworden zeg, ik hoop maar dat het peuterpuberteit is, want oei oei, savonds ben ik echt gebroken.

He meisje, kop op he, schrijf maar lekker van je af!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Goed nieuws, kunnen we echt gebruiken.

Peet zijn baas heeft gebelt vandaag hij voelde ook wel dat we erg in spanning zaten, en heeft een gesprek gehad met PZ en jaaaaaaaaa hij krijgt weer een contrakt van 3 maanden als alles goed gaat daarna een vast contract… gaat het niet goed tja dan maakt peet zich niet meer druk om zijn baan maar om zijn gezondheid want dat is er niks meer aan te doen… maar alles gaat gewoon goed nu pffff echt een pak van mijn hart. we moeten er morgen nog wel ff naar toe om wat dingen te regelen… ohhh ben zo blijjjjjjj

Tries

joepieeeeeeeeeeeeeeeee

Kussies

Jeeeeeeeaaahhh, goed nieuws! Nou hopen dat het nu zo blijft, zodat je alleen nog maar goed nieuws brengt!

gr Monique

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Yeaaaaaaaaaaaaaah

Gelukkig, das al weer wat beter nieuws.

Groetjes Miriam