Roy weer niet lekker, snottebelle, hoesten… jengelen… maar eindelijk na 5 maanden gaat ie wat door slapen nu 4 dagen…
en het dan gek vinden dat ie 9333 gr weegt en 63 cm lang is RAAR HE? al een week aan het inbakeren dat gaat gelukkig goed, hij voelt zeg er toch lekkerder bij, eerst boos van wat doe jij nou ik kan niks, maar daarna valt ie gelijk in slaap en slaapt zo’n 3 uur heeft ie nog nooit gedaan… voel me soms wat schuldig van krijgt ie dan echt te weinig warmte van mama? maar de laaste tijd heb ik maling aan het huishouden en nem de tijd voor de kids en merk toch verschil, dus komt dat schult gevoel weer. waneer houd dat eens op? dat ik me altijd maar schuldig voel? nooit denk ik…
verder zit er vandaag weer echt door heen, peet zijn baas belde dat toch de kans er in zit dat zijn contract niet verlengt word.
vrijdag horen we hier meer over…
kaartje gekregen van vriendin dat is haar kindje verloren met 22 weken, ook geen leuk nieuws dus…
maar verder jordy is super vervelend, maar neemt ons onwijs in de maling niet praten maar alles begrijpen dat soord dingen…
sorry voor het lange verhaal moets ff van me al ll
liefs Tries