Oke

meeting is dus niet doorgegaan( zat heeeeel alleen in de zooooo)

Ik ben vrijdag 12 juli aanwezig in sixflags dus degene die dan ook die kant opkomt, gezellig dan gaan we samen in de achtbaan!

Nee effe serieus, gaan we nog een keertje met een paar wat afspreken of zeggen jullie laaaaaaaaaaaaaat maaar

ik hoor het wel

Kussies

ergens volgend jaar hihi…

kom maar hier heen hihihi Kussssssssssssss

Oke,

Ik weet het, ik was diegene die het verder zou regelen, maar eh ik heb het zo druk op dit moment!

Volgende week ga ik na 2 a 3 maanden voorbereiding een jeugdkamp leiden. Dus moet ik een weekje zonder Mandy en Fabienne (Anieck gaat op kinderkamp dus die zie ik wel doordeweek, same time same place). Maar goed, ik zie er wel een beetje tegenop, maar ik weet gewoon dat ik als ik daar ben, ze wel mis maar het ook ontzettend naar mijn zin zal hebben, dit betekend nl… de hele week sporten, kampvuur maken, bonte avond, zingen met gitaar bij het kampvuur… gewoon gezellig, de hele week wordt er voor ons gekookt, alleen tja, onze vaatwasser kan ik niet meenemen natuurlijk!

Samen met 2 vriendinnen en een vriend leid ik dit kamp waarin 22 kampers in de leeftijd van 12, 13, 14 jaar zitten. Dus behoorlijke pubers. Maar het is echt een hele intensieve week hoor, als ik volgende week zaterdag wegga ben ik normaal en als ik terugkom zie ik eruit als een lijk!

Dus voor mij is er pas weer wat ruimte om te organiseren na kamp! Sorry dames, het is misschien een beter idee om het na de vakantie te doen, als iedereen weer zo’n beetje terug is van vakantie vieren!

Heel veel liefs ellen

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!! en het komt allemaal goed hoor( we gaan gewoon met zijn allen op kraamvisite bij tries)

Kussies

Goed plan, hihi, met z’n allen op kraamvisite bij Tries. Maken we er een leuk kraamfeest van!

Maar Sixflags lijkt me ook errug leuk! Lekker in de achtbaan… hihi, ik heb altijd al willen weten hoe dat nou staat… een zwangere buik op je rug.

En Ellen veel plezier!!! Ik geloof direct dat je afgebrand bent als je terugkomt… pffff, 22 pubers, slik.

Tsja, wat mij betreft is na de zomervakantie een prima idee… oktober ofzo.

Groetjes van Marielle en ? (33,6 wkn)

Groetjes Marielle

sixflags was leuk

maar niets voor kleine kindjes…
zei de ontaarde mama die lekker samn met papa is geweest!
Zie de zwaaiende armen van mama

Kussies

WOW Kim, met alle respect: u bent ene heldin!!! Ik zie jou, zomaar, als enige met de armen “los” in die enge 8 baan. Hahahaha, ikke ben bangerik hoor. Ben altijd blij, dat ik dan net op de kleintjes moet passen (en er dan dus niet in hoef hihi). Maar inderdaad, de meeting maar na de vakantie doen he. Komt ook mij beter uit. Oktober kan ook heel mooi zijn. Maar kan Tries dan al wel???
Ik hoor het wel.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Meiden ik vind het heel lief, maar met 1 van 15 a 16 maanden en een baby van net een paar weken ga ik echt niet reizen… ik ben geen muts want ik ben overal voor in maar dat doe ik echt niet… ik wil best een kraamfeestje geven voor de ikkebeners lijkt me zelfs heel leuk… waneer dat zou worden weet ik zo ff niet ligt helemaal aan de bavalling en dat soort dingen… maar ergends eind oktober wil ik daar best eens over na denken en dat zijn jullie van harte welkom… moet dit verder ff met peet bespreken want die houd niet zo van die meiden dingen hihi maar op zich vind ik het wel een leuk plan.

maar ik ga echt niet reizen de eerste tijd of het moet in het weekend zijn en naar blijdorp of zo maar dat is voor de meeste hier weer te ver…

maar laat jullie plannen niet door mij verpesten er is altijd wel iemand die niet kan…

Liefs Tries

Nou Tries,

Een kraamfeest lijkt mij ook een leuk idee! En als we er dan een american party van maken hebben jullie er ook niet zoveel werk aan! Nemen we allemaal iets lekkers of wat te drinken mee en natuurlijk een kadootje voor ukkepuk en broer!

Geen idee waar jij woont maar het zal ongetwijfeld in de buurt van Rotjeknor zijn…

Gaat alles goed met de zwangerschap? Trek je het nog een beetje met zo’n ondernemend knaapje om je heen?

Supermo: kijk eens naar het stel achter Kim, die maken het anders ook wel spannend hoor!

Groetjes Marielle