Oke,
Ik weet het, ik was diegene die het verder zou regelen, maar eh ik heb het zo druk op dit moment!
Volgende week ga ik na 2 a 3 maanden voorbereiding een jeugdkamp leiden. Dus moet ik een weekje zonder Mandy en Fabienne (Anieck gaat op kinderkamp dus die zie ik wel doordeweek, same time same place). Maar goed, ik zie er wel een beetje tegenop, maar ik weet gewoon dat ik als ik daar ben, ze wel mis maar het ook ontzettend naar mijn zin zal hebben, dit betekend nl… de hele week sporten, kampvuur maken, bonte avond, zingen met gitaar bij het kampvuur… gewoon gezellig, de hele week wordt er voor ons gekookt, alleen tja, onze vaatwasser kan ik niet meenemen natuurlijk!
Samen met 2 vriendinnen en een vriend leid ik dit kamp waarin 22 kampers in de leeftijd van 12, 13, 14 jaar zitten. Dus behoorlijke pubers. Maar het is echt een hele intensieve week hoor, als ik volgende week zaterdag wegga ben ik normaal en als ik terugkom zie ik eruit als een lijk! ![]()
Dus voor mij is er pas weer wat ruimte om te organiseren na kamp! Sorry dames, het is misschien een beter idee om het na de vakantie te doen, als iedereen weer zo’n beetje terug is van vakantie vieren!
Heel veel liefs ellen