Oke, ikkeben heeft 1000 leden

dat vraagt om aktie , maar ja wat zouden we graag willen? Een nieuwsbrief, meer aktie,wat speelt er onder die 1000 mensen die zich aangemeld hebben?
daar ben ik nou wel eens benieuwd naar, wat moet ik doen om ikkeben leuker maken?

Kussies

Allereerst van harte verder hebben we het er nog eens over wat ik denk…

liefs van mij

Liefs Tries

Inderdaad, GEFELICITEERD!!!

Ikkeben is voor mij zo ook heel leuk! Maar misschien is het leuk om bv 1 keer per week te chatten ofzo? Of 1 keer per maand, ik noem maar wat. Lijkt me ook heel gezellie!

Groetjes Miriam

Hoi.Kim
Allereerst gefeliciteerd.
Voor mij hoeft erhelemaal niks veranderd te worden.Ik vindt het prima zo!
groetjes Eljada

Hoiii,

Ja, 1x in de week chatten is wel leuk. Enne… 1000 leden? WAAR ZIJN JULLIE DAN??? Hahahaha. Verplicht moeten chatten vind ik. Een nieuwsbrief is wel leuk, wil best helpen. Trouwens, van de week komt nieuwe collumn hoor, over verjaardag van Veronica, die morgen 4 wordt, maar het vandaag al viert. En ik ook vandaag vier en Marcel ook hahaha. Hij wordt morgen 30. Hoort natuurlijk weer niet thuis hier, maar ja, moet berichtjes zoveel mogelijk bij elkaar doen, want ik bel weer via telefoonlijn op internet. Grrrr bij ons doet de modem het weer niet hoor, van ADSL. Kost geld nu! Hahahaha.

groetjes Monique

Heeeee, al weer 4!
Waar blijft de tijd.
Allemaal alvast gefliciteerd hoor
En sterkte met de verbinding!

Groetjes Miriam

He wat leuk Monique.
Mijn zoon Niels is ook morgen jarig en wij hebben het ook vandaag gevierd.Het was een fantastisch feest.Zo druk geweest dat ik niet eens fotos heb gemaakt.Balen!Gelukkig nog wel wat gefilmd.Hij heeft van ons een trekker gekregen en van zijn favo opa en oma en mijn zusje zon electrische motor(3 wielen)met zon accu.Daar is hij dus niet meer van af te krijgen he.Toen oma hem even op de trekker wou zien rijden zei hij"Nee oma,die doet het niet.Die is een beetje kapot".Want meneer had mooi geen zin om te trappen.Maar het was echt heel leuk.Ik hoop dat jullie ook zon leuke dag hebben gehad.
Groetjes Eljada en Niels(morgen 3).

1000 leden! Gefeliciteerd!!
Wat mij betreft hoeft er niet veel veranderd te worden hoor!

Groetjes, Bianca

wouw…gefeliciteerd…1000, jeeee da’s echt veel! tja, die chat, lijkt me wel leuk…verder vind ik deze site prima zoals die is! Liefs, Corrine.