Oke discussie geopend, wat zegt je voornaam over

lees het eens: http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=8&NewsId=904

oke het is erg lang maar als ik het goed lees kom ik uit in de top 25 van ruikeluiskinderen!!met mijn kindernamen dus he!het stuk is deze week pas gepubliceerd hoor(en g? wordt het al wat met ons salarisstrookje?)

dan heb ik het dus over dit stukkie he!

quote:
Het algemene idee dat in elitewijken vooral dubbele namen populair zijn, is trouwens ook niet waar. Er lopen weliswaar genoeg Jan-Japen, Rogier-Juliussen en Anne-Louises rond, maar opgeteld zijn het er zo weinig dat ze niet eens de top-25 van rijkeluisnamen halen. Die worden aangevoerd door Charlotte en Sophie en door Floris en Victor.
Kussies

Ja, ik had dat laatst ergens gezien op TV !
Maf hoor!
Alsof Stephan het hier zo arm heeft! Hahaha!!
Nou ja, hij heet dan tenminste nog Stephan met PH (heel “chic” dus, haha!)
Enne…Kim: heb je nu geen spijt dat Sofie niet met PH is? Dan had ze nu stinkend rijk geweest volgens die lijst!

Groetjes, Bianca (ook geen “rijke” naam volgens mij, hihi)

Leuk stukje Kim! .En ik ga morgen direct naar de psychiater.Ik dacht altijd dat ik van mezelf zo gek was maar het komt dus door mijn afwijkende naam.
p.s.Ik moet zeggen dat het met sollicitaties ook wel echt tegen je werkt hoor!
Groetjes Eljada

nou sophie met ph noemen we hier soppie hahahahah, maar inderdaad ik trek de haren uit mijn hoofd nu… maar het was juist de nam victor die me opviel… die wordt echt nergens in top 10 genoemd en nu ineens duikt ie op

Kussies

tja sofie gaat 24 november voor de 5de keer vliegen en victor voor de eerste keer

Kussies

Volgens mij heeft Kim gewoon stiekum eerst op zo’n lijst gekeken voordat ze namen bedacht voor de kids
Dat soort lijsten bestaan vast al langer

Tsja, en verder ben ik stiekum best blij dat de naam Stephan niet in de top tien van meest voorkomende namen voor komt .
En rijk of arm…hangt volgens mij toch niet van je naam af!

Groetjes, Bieb

P.S. zeg, ik heb trouwens wel een “chique” tweede naam. Zou dat ook gelden??? Hahaha!!
Voorheen had ik een beetje een hekel aan die naam, maar ja…als ik er opeens rijk van wordt…

patriciaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jordyyyyyy peterpaul hahahahahah heft elkaar op nouuuuu we zijn niet rijk en we zijn niet arm dus klopt?

Tries

Liefs Tries

ps: sofie is 2 jaar en 4 maanden en victor is 4 maanden oud hahahahahahahahahahahahaaaaaaa

Kussies

oja als ik jullie was zou ik die patriciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en jordyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy niet zo serieus nemen, ik zou gaan voor peter-paul(al komt ie niet in de top 25 van rijkeluiskindjes voor) en ROY

Kussies

zeg ik… heft elkaar op

toch dat peterpaul zou ik niet doen…hahhahahaha

Liefs Tries

Nou vooruit, mijn tweede naam is (schrik niet) Eleonora.
En???
Klinkt dat chique of niet???
Maarre…als jullie mij nu zo durven te gaan noemen dan verlaat dit “verslaafdelid” onmiddelijk, definitief deze site hoor, hahaha!
Of ik ga lekker patriciaaaaaaa zeggen omdat ze dat zo leuk vind (ahum)
Kortom: dan verzin ik wel wat.
“Bieb” is al erg genoeg (haha!)

hoi hoi
ik vind dat stukje maar onzin
en vooral dat afwijkende namen een kind minder populair maken…
Bij ons op school waren dat juist de populairste kids…
En mijn Melani (melaaani) is nu al heel populair hoewel ik nooit iemand met die naam heb ontmoet…
hier heeft trouwens elk kind een afwijkende naam… Sensei,Altacrascha(heel arm overigens…hoe sjiek de naam ook klinkt haha), denicio,philicio, mijn djanira dus, jethro,cashity,geneva,cherine, etc etc etc
allemaal aparte namen hier, en zat populaire kindjes …
waar hebben die onderzoekers hun onderzoek gedaan???

yvonne,melani en djanira

Hoi Yvonne.Ja maar die namen die jij noemt zijn allemaal een beetje italiaans achtig.En dat was toch ook niet al te best!Engels en Italiaans =armoe staat er..
Ik heb een aparte naam en ik heb mijn ouders dat niet altijd in dank afgenomen.Vandaar dat mijn kinderen allebei top 10 namen hebben!
Groetjes Eljada

ik heb het ook niet over armoe of niet
maar dat ze zeggen dat aparte namen zorgen dat een kind niet populair wordt.
ik merk juist het tegenovergestelde
vandaar
yvonne,melani en djanira

dus het is uit sofie? neeeee toch zeker?

hahahah

Liefs Tries

Nou, ik heb dat artikel gelezen en nu weet ik het niet meer!
Wat wil Lucas dan nu zeggen?
Zijn we nu arm of rijk? Zijn we sociaal of a-sociaal? Wordt hij dadelijk wel of niet gepest?

Moeilijk hoor. Maar ik denk dat ik dan maar niet bekend moet maken dat zijn naam een compromis was! Zijn moeder wilde nl Luc en zijn vader wilde Cas jr.
We hebben die 2 stukken dus bij elkaar gegooit en het is Lucas geworden

Groetjes Mim

Hahahaha!!! Sorry hoor, maar dat is wel ff lachen!
Een “bijelkaar geraapte” naam ofzo??
Op zich vind ik het wel grappig opgelost!!
Het had niet met alle namen gekund (aan elkaar plakken, bedoel ik).
En het is een leuke naam geworden zo!
En verder al dat gedoe over die namen en of je dan rijk bent of arm…pfff…
't is wel even lachen enzo, maar uiteindelijk vind ik het stiekum toch nergens op slaan hoor!

Groetjes, Bieb

Gewijzigd door - Bieb op 24 Oct 2003 00:20:08