He meiden,
Nu na een poosje het heel druk te hebben gehad, kan ik even wat tijd vrij maken om jullie een beetje te updaten over het reilen en zeilen hier thuis.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen…
Vanaf 1 november heb ik samen met een vriendin van mij een eigen zaak. Wat het precies is wil ik niet te veel op ingaan, omdat dit toch het net is en er ook mensen zijn met minder goede bedoelingen.
Het is een franchise-onderneming. Ik was al een poosje weer aan het solliciteren, en was bijna voor de kraamverzorgster- opleiding gegaan, totdat mijn vriendin mij vroeg of ik er niet samen met haar de zaak wou doen. Haar partner ging er mee stoppen en ze zocht dus iemand.
Na wat wikken en wegen, heb ik besloten om het toch te gaan doen. Het is voor mij de ideale baan om te combineren met thuis.
Ik werk op maandag en dinsdag van 13.30 uur tot 23.00 uur en 1 x in de twee weken in het weekend, op zaterdag van 13.30 uur tot 20.30 uur en zondag van 13.30 uur tot 18.30 uur.
Dus al met al 6 dagen in de twee weken. En het levert een goed maandsalaris op, omdat ik die dagen zo weet te compenseren thuis zodat we haast geen oppas nodig hebben… Dat vond ik toch wel erg belangrijk in mijn zoektocht naar werk, dat de kinderen er niet onder zouden lijden.
Dus vanaf 1 november, as. vrijdag ben ik mede-eigenaar van een zaak.
Het voelt heel erg onwerkelijk en eigenlijk nog niet te bevatten maar ik verheug me erop om morgen mijn handtekening onder het contract te zetten!
Meiden, ik kom zeker nog langs, heb alleen op dit moment niet veel tijd om te reageren.
Liefs ellen