het is echt waar… emmetje is geen baby meer…
kijk dan
…
oh eerst effe filmje uploaden sukkeltje…
http://www.ikkeben.nl/go?4319
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
het is echt waar… emmetje is geen baby meer…
kijk dan
…
oh eerst effe filmje uploaden sukkeltje…
http://www.ikkeben.nl/go?4319
och jemig, ik schrik me dood!!! dacht echt toen ik de titel zag, oh nee toch, zal toch niet iets ergs zijn gebeurt met 1 van de baby’s hier!! Pffff…gelukkig gaat het om een filmpje!! hahahahahahaahahhaa oh echt, soms moet ik ook niet gelijk van alles denken, maar de schrik zat me wel even in de keel, sorry!! hahahahahahahh
liefs woezel
Tsja, het overkomt je gewoon he?!
Je kunt er helemaal niet aan doen.
Zo opeens. Zonder dat je er erg in had.
Sterkte met het verwerken!!
M.
stomme filmpje natuurlijk gemaakt met mijn iphone… dus houd je beeldscherm effe op zijn zij
Ik ahd hier eigenlijk een reactie geplaatst op het berichtje van marcel, maar realiseerde mij later dat het niet op mij sloeg, maar op kimmetje. De schaterlach zal mij wel beinvloed hebben, mijn denk vermogen is door nachtdiensten deze week aangetast, en schaam mij diep, maar ook dat verwerk ik wel weer!
en nu weer on topic!! Wat een leuk filmpje!! en wat heeft ze eluke kleertjes aan!! Mooi meissie hoor!!
Gewijzigd door - woezel op 09 Feb 2011 21:32:32
quote:
@Marcel,
wie is marcel??
Hahaha, ik zag het filmpje net op hyves,leuk! Maar ik schrok me ook dood hoor! Treurige mededeling… is geen baby meer…
Is dat jouw stem Kimmetje? Hihihi, moet er stiekum wel om lachen namelijk Woar kom 'ie vot-daaaaan???
Groetjes Anouk
@Kimmetje, toeggeven, ik had een s ipv een c moeten schrijven, maar ik doelde op Marsel en Diane, sorry, nachtdiensten he, dan denk je niet helder meer!!
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - woezel op 09 Feb 2011 21:34:37
hengelooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvv
Whahaha wist ik, maar die zin komt altijd bij me omhoog als ik dit mooie accent hoor Hengelooooo is vlak bie enschedeeeeeeeee
Groetjes Anouk
weet je wat het gekke is… mijn kinderen hebben geen tot nauwelijks een twents accent…
Weet je dat zeker Kim? Ook niet als je daar een opname van maakt en dit aan iemand uit, ik noem maar wat, amsterdam laat horen?
Ik dacht namelijk dat Joey ook heel ABN sprak (als ik hem iets vraag dan antwoord hij 9 van de 10 keer met N EE JJJ ipv zo’n platte NEEEE), maar als mensen die zelf geen twentenaren zijn de filmpjes van Joey bekijken zeggen ze dat het een echt tukkertje is!
En ik dacht ook dat ik zelf heel netjes ABN (accentloos ook) kon spreken, als ik op mijn werd klanten te woord sta aan de telefoon… Maar dagelijks krijg ik te horen dat ik vast wel uit het oostenb moet komen!
Groetjes Anouk
pff zeker weten doe ik het niet…
heb wel een filmpje van toen Sofie 3jaar was
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=26&NewsId=1393
maareh die is ondertussen bijna 10
Oh wat leuk zeg! Het lijkt net of ik bij jullie aan de tafel zit als ik dat filmpje bekijk Wat een lekkere kletstante was ze, dat zal vast nog steeds zo zijn? Leuk meisje zeg, en dan nu alweer 10 jaar! Pfff
Maar ze praat daar inderdaat niet met een twents accent volgens mij! Ik moet ook zeggen dat ik nog wel wat platter praat dan jij op je filmpje hoor! Niet met de kinderen, maar met volwassenen wel, en dan niet echt plat met woorden vervormen (praten = proat’n) maar wel alles aan het eind inslikk’n zeg maar
Groetjes Anouk
O, ik schrok ook even hoor!
Maar gelukkig gewoon een super leuk filmpje,
wat een prachtig meissie, en zo heerlijk aan het brabbelen! En die kleertjes…erg mooi. Tja, geen baby meer… dat is wel even slikken he? Soms realiseer je je zo sterk hoe snel het eigenlijk allemaal gaat. Ik dacht altijd dat het fabeltjes waren, maar als je er eenmaal middenin zit dan is het echt waar, het gaat echt snel! Laatst op kraamvisite dan verkneukel ik me helemaal weer met zo’n kleintje, zo knus lekker tegen je aan… Maar zo’n dreumes als Jasper nu is is ook heerlijk!!!
Groetjes Carolien.
Hahahaha je kunt het twentse inderdaad wel horen bij je Kim… hahaha Leuk!
Dat zul je ook bij mij vast wel horen… daarom maak ik ook nooit een filmpje…
Ik praat ook nooit twents tegen Noah, en DENK ook niet dat je dat bij hem kunt horen, maar tegen Chris of mn ouders is het wel altijd woorn in slik
n…
Maareee moet zeggen dat ik wel strok van je titel Kim… Phoehè!
Maar wat is je meissie alweer groooooot… wat gaat dat snel zeg.
Liefs, Melanie
Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 10 Feb 2011 09:52:55
Nou bah! Kimmetje; ik schrok me ook echt kapot van die titel! Denk; wat is er in hemelsnaam aan de hand! Had echt een steen op mijn maag!
Tja moeilijk he dat ze geen baby meer is! Is idd even slikken, maar goed misschien even iets aan die titel doen, voordat er iemand hier een hartverzakking krijgt!
bonk bonk bonk… mijn hart gaat als een razende… denk nee toch wat is hier aan de hand. Wilde al gaan zoeken …
Ja gaat hard hé …
Het cliche dat die kleintjes snel groot zijn is idd waar. En idd is Emily niet echt een baby wel. Vind het wel een erg leuk filmpje!
Groetjes,
Sandra