Nou pffff ik weet niet wat me overkomt hoor
Milan groeit echt zo goed
Hij is in 4 weken tijd 730 gram aangekomen en 6!!! cm gegroeid…
Hij weegt nu dus 6360 gram en is 63 cm lang.
Het gaat dus echt goed met mijn manneke, ook de 1e prik heeft hij weer overleeft pfff zielig hoor, hij gilde als een speenvarkentje Arm kind.
Dit verklaart ook waarom hij snachts nog steeds komt, hij groeit zoveel en verbruikt dus ook zoveel dat hij het echt ‘nodig’ heeft, maar ja vind het niet zo heel erg zolang het bij 1x per nacht blijft overleef ik het wel
Ik zat dus bij het cb met milan te wachten op mijn beurt, er waren nog meer mama’s met baby’s sommige kleiner, en sommige groter als milan…
Nu was er een vrouwtje, en ik hoorde haar zeggen dat haar dochtertje 4 mnd was, ik dacht oh scheelt niet veel kwa grootte met Milan, dus ze vraagt aan mij, oh hij komt ook voor de 3e prikken zeker, of komt ie voor de 2e prikken?
Whaha nee zeg ik voor de 1e, oh zegt ze wat krijgt hij die laat, ja zegt een ander vrouwtje, hij hier is 8 weken en krijgt nu al zijn 1e, ja zeg ik klopt hij is ook 8 weken dus krijgt nu ook zijn 1e…
Ohhhh ging het wat is hij dan flink hahaha…
Vond het wel grappig, denk alleen dat het niet altijd grappig blijft dan Milan zo flink is, want ze schatten hem dan natuurlijk ouder en dan doet hij in verhouding maar weinig natuurlijk…
Maar we hebben het weer gehad 
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi