Ohhooo dikkertje dap! (cb geweest)

Nou pffff ik weet niet wat me overkomt hoor
Milan groeit echt zo goed
Hij is in 4 weken tijd 730 gram aangekomen en 6!!! cm gegroeid…
Hij weegt nu dus 6360 gram en is 63 cm lang.
Het gaat dus echt goed met mijn manneke, ook de 1e prik heeft hij weer overleeft pfff zielig hoor, hij gilde als een speenvarkentje Arm kind.
Dit verklaart ook waarom hij snachts nog steeds komt, hij groeit zoveel en verbruikt dus ook zoveel dat hij het echt ‘nodig’ heeft, maar ja vind het niet zo heel erg zolang het bij 1x per nacht blijft overleef ik het wel

Ik zat dus bij het cb met milan te wachten op mijn beurt, er waren nog meer mama’s met baby’s sommige kleiner, en sommige groter als milan…
Nu was er een vrouwtje, en ik hoorde haar zeggen dat haar dochtertje 4 mnd was, ik dacht oh scheelt niet veel kwa grootte met Milan, dus ze vraagt aan mij, oh hij komt ook voor de 3e prikken zeker, of komt ie voor de 2e prikken?
Whaha nee zeg ik voor de 1e, oh zegt ze wat krijgt hij die laat, ja zegt een ander vrouwtje, hij hier is 8 weken en krijgt nu al zijn 1e, ja zeg ik klopt hij is ook 8 weken dus krijgt nu ook zijn 1e…
Ohhhh ging het wat is hij dan flink hahaha…
Vond het wel grappig, denk alleen dat het niet altijd grappig blijft dan Milan zo flink is, want ze schatten hem dan natuurlijk ouder en dan doet hij in verhouding maar weinig natuurlijk…

Maar we hebben het weer gehad :smiley:

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

op cb weten ze wel hoe oud ie is hoor, dus daar schatten ze hem vast niet verkeerd in,maar inderdaad krijg je met grotere babies dat ze verkeerd inschatten hoe oud ze zijn, maar ach weet je, hoeveel mensen kunnen precies inschatten hoe oud een baby is, ik tenminste niet

Kussies

Ik ook niet hoor… maar wel lekker dat het zo goed gaat
Hopelijk heeft ie niet te veel last van de prik

Tries

Liefs Tries

Hoi Armanda,

ja zoiets bedoel ik nou wat jij beschrijft, dat lijkt me echt vervelend als je kindje dan ouder lijkt en je zoveel commentaar krijgt
Milan zit nu met alles bijna tegen de bovenlijn aan…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hallo.
Ja dat vindt ik ook altijd vervelend dat commentaar altijd.Goh die is flink(maar je ziet ze denken…dik)Goh die is ook tenger(mager).Al een jaar en nog niet lopen?Goh die van mij al met 11 maand blah blah blah.Vindt ik nooit zo leuk.Ik vindt mijn eigen kinderen perfect,al passen ze niet precies op het lijntje!
Groetjes Eljada

melani is ook groot! ze is 3enhalf en 1 meter 10 en 19 kilo.
men denkt altijd dat ze 5 of 6 jaar is. daarbij loopt ze kwa praten en begrijpen ver voor, waardoor men dr helemaal ouder schat.
wel vervelend, want je krijgt idd vaak commentaar als ze eens moe is en in de wagen ligt een keertje (komt heel zelden voor maar toch)hoor je allemaal mensen lullen en fluisteren en wijzen, terwijl ze toch echt maar een peutertje is…
en elke keer "moet je niet naar school???"
waarop zij altijd zegt “nee! ik ga naar school als ik 4 wordt zegt mama” haha zijn ze meteen stil hoor
maar het brengt echt veel nadelen mee hoor
straks als ze buiten spelen krijg je als ze ruzie hebben “hey zoek jij eens iemand van je eigen leeftijd!” terwijl dat kindje misschien zelfs ouder is…
er worden te hoge eisen en verwachtingen aan een kind gesteld.
Djanira is overigens groter dan melani was op deze leeftijd, en toch is ze niet groot, met 6 maanden (-eendag) woog ze 7960 gram en was 68 cm, gemiddeld dus.

groetjes
yvonne,melani en djanira

amanda is tristan ook jouw kindje? dat begrijp ik niet zo goed uit jeverhaal sorry:$
ik krijg idd ook rare blikken van buschauffeurs, en idd dierentuinen enzo he willenz e dat je betaald, ik ben niet gek ze ziet er ouder uit maar ze is het niet, dus ze bekijken het maar lekker.
eigenlijk zou je altijd met het geboortebewijs moeten lopen, stom eigenlijk,.
maar meestal als ik boos wordt dan denken ze wel van laat maar. god weet of ze me dan geloven, maar ja dat is hun probleem, ik ga niet betalen als het niet hoeft.
groetjes
yvonne,melani en djanira

Hoi Armanda.
Ben je soms naar de Wissel geweest?Was het leuk?Wij hebben nog kaartjes ervoor maar ik weet niet of we gaan.We horen zulke wisselende berichten.
Groetjes Eljada