Ohhh jordy ziek

En niet zo’n beetje ook, vanmorgen werd hij huilend wakker het was nog vroeg dus dacht leg hem nog ff bij ons, normaal maakt hij daar een feestje van maar ging lief naast ons liggen, ik dacht eerst dat hij weer in slaap was gevallen maar nee, hij lag zielig voor zich uit te kijken… naar beneden en oeiii de diaree liep langs zijn benen echt water brrrr dat is de heledag al zo, hij is niet 1 keer van het bed af geweest, wilde niks eten af en toe gelukkig wel wat drinken.

och wat is dat kind ziek, zo erg is het nog niet geweest… hoop dat het morgen toch wel wat beter gaat, dit is zo zielig hoe hij er bij ligt…

Tries

och toch geef hem maar een kusje van Sofietje

Kussies

Och gossie, wat zielig.
Weet je wat mijn vriendin heeft ontdekt wat helpt tegen diaree? Cola, het schijnt te werken.

Groetjes Miriam

Hmmmm cola nee sorry daar vind ik hem echt nog te jong voor, cola hielp wel tegen de miselijkheid toen ik zwanger was hihi

het gaat een heel klein beetje beter hij is vandaag 3 keer van het bed gekomen echt een zielig hummeltje, hoop maar dat ie morgen wat beter is want hij gaat morgen al naar mijn schoonouders, nou ja we zien wel

Tries

't is echt waar! warme of lauwe cola wordt zelfs in het ziekenhuis bij erge diarree gegeven!!! Bizar, maar waar!!! maar inderdaad Tries, daar is íe wel wat jong voor. Heb je wel ORS in huis? Da’s een middel tegen uitdroging wat je bij de apotheek, oa kan kopen. En roosvicee stop???
Wat een gedoe zeg, ik weet hoe sneu het is. Ian heeft het ook te pakken sinds gisteren (en wij ook, het is zo besmettelijk als de pest!!!) En dat terwijl je al met je hoofd bij de operatie van Peter zit…welja dat kan er ook “nog wel bij”… Sterkte hoor, allemaal!!!

Ors daar kokt ie bij, als het morgen nog zo is bellen we bij mijn schoonouders de dokter want het leek er ff op dat ie op knapte maar nee toch niet en nu ook roy diaree en niet willen eten dus pffff maar ja kan er toch niks aan veranderen

Liefs Tries

jeetje het komt weer in enen he bij jullie

hele dikke knuf voor de zieke mannetjes
en dat ze snel opknappen

groetjes bianca