Gisteravond toen hij thuis kwam klaagde hij al wat, dus je kent het wel paracetamolletjes met de hoop dat het zakt…
Arno is als de dood voor de tandarts dus die zal niet snel uit zichzelf gaan.
Ik vroeg moet ik een tandarts bellen? Neuh wacht nog maar even, want als ik sta word het minder ga je heel de nacht staan dan vroeg ik…
Na een kwartier zegt ie oh bel toch maar de tandarts ik hou het niet meer
Nou de dienstdoende tandarts was allereerst niet blij dat ik om 22.15 pas belde, logisch uiteraard, kan hij wachten tot morgen vroeg ie? Nou nee zei ik, dan kruipt ie vannacht net als gister weer door z’n bed…
Na wat gemopper mocht ie toch komen om 23.00…
23.45 was ie alweer trug, en was z’n verstandskies getrokken, onze eigen tandarts had die al 4 keer gevuld, die tandarts van gister zei, een verstandskies vul je 1x daarna gaat ie eruit…
Hij zei, ik stel je eerst voor een keuze, of je draait nu om, of ik probeer het, maar met zoveel vulling (meer vulling als tand) bestaat de kans dat ie afbreekt en ik je door moet sturen (nu nog) naar een kaakchirurg tja zei Arno probeer maar, ik word gek van deze pijn.
Nou gelukkig is het wel gelukt zonder andere enge behandelingen.
Nu heeft ie nog steeds veel pijn eraan, maar is wel blij verlost te zijn, want nu word de pijn minder als het goed is
Had wel met hem te doen hoor…
Vanochtend overal bloed in het bed, dus hier draait de wasmachine al
Groetjes Nathalie & Co