Oh zo verkouden

Arm schaapje van me is snip verkouden.

Hij heeft vandaag minimaal 50 keer geniest!
En elke keer als hij niest zit alles onder de derrie (sorry voor dit vieze detail)
Zo heeft hij de afstandsbediening, mijn haar en zijn boterham al flink onder geniest vandaag!

Verder heeft hij koorts en flinke rode wangen.
1 ding wat hij voor het eerste heeft is traan ogen. Niet snotterige ogen maar echt tranende ogen de hele dag.

Behalve die flinke snotneus vind ik het verdacht veel op hooikoorts lijken eigenlijk, maar dat zal wel niet.

Zo, dit wilde ik even kwijt

Ps: niet normaal hoeveel hij niest joh! Tijdens het typen van dit bericht alweer twee keer! …(3 keer!)

Groetjes,
Margot

jeetje arm mannetje! Heel veel beterschap ermee he!
maar heel herkenbaar, bij deze verkoudheid heeft rico ook traanogen.
ze zeggen dat het een bovenweg infectie is (van de bovenste luchtwegen)
dat gaat in je neus oren ogen keel zitten enzo.
op den duur is ook hoesten een feit…

hier is Rico trouwens nog steeds (met 1 tussenweek dan) verkouden, al meer dan 8 weken dus. morgen gaan we naar de dokter

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 May 2010 17:57:22

Ja arme Rico is al een tijdje bezig he?

Hoop dat onze jongens snel weer beter zijn.
Succes bij de dokter morgen he!

Groetjes
Margot

Ps, wist je dat je ticker niet te lezen is?

Groetjesss

komt omdat ik mijn bericht had gewijzigd, als het goed is moet ie het nu weer doen…
idd ik hoop ook dat ze beide snel beter zijn.
rico is verder niet ziek hoor alleen constant verkouden. verder is hij alleen veel chagerijnig omdat ie zich niet helemaal geweldig voelt…
normaal is ie vrolijker haha.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja zo verkouden is niks voor die ukkies. Je kan het ze ook niet uitleggen he. Morgan der neus loopt ook weer lekker leeg en pappa en mamma zijn volop in de weer met zakdoekjes.

Groetjes,

Michèle

Hier ook weer een hoop snottebellen. Sterkte met alle verkouden kindjes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook twee snotterige kipjes… het lijkt hier wel of er continu een verkouden is en ze elkaar dus blijven aansteken!

ja echt vervelend, dan heb je het weggeveegd en binnen 5 seconde loopt het er weer uit,
ik knijp zachtjes in rico’s neus met een tissue en wrijf het dan naar onder.
dan duurt het ongeveer een halve minuut voordat het weer loopt

Nick heeft de enorme grote groene snottebellen net achter de rug. Ik kon echt achter hem aan blijven lopen met de zakdoekjes.

Ik vermoed ook hooikoorts. Nick hebben we vorig jaar op allergieen laten testen. Kwam de huisarts volgens mij zelf mee. Bloed geprikt maar uitslag negatief. Of het zin heeft om te testen weet ik niet. Blijft het ieder jaar zo dan doen we de test gewoon nog een keer.

Groetjes Bianca

ja precies, vanaf 4 jaar kunnen ze het trouwens echt ziek of het zo is of niet.