Nee dames dit is geen vervolg topic op mijn genante vraag, integendeel. 2.00 afgelopen nacht MAMMMAAAAA HEEELLLPPPPPPPPPPPP Dan weet je dat er iets echt mis is en ik ren dan ook naar morgan der kamer. Ik kon hem al ruiken. tot der middel onder de stront. Poep kan ik het niet eens mee noemen. In tranen was ze, dus ik haar uit der slaapzak gewurmd, uit der pyjama en in der ondergoed in de badkamer gezet. Denk even afdouchen, heb ik geen warm water meer. Mijn cv deed al een paar dagen moelijk met warm water maar nu was het echt op zeg naar. Dus pappa eruit geschopt van blijf bij haar want Morgan was in tranen, ze had het koud was doodmoe en ze stonk een uur in de wind. Ik naar beneden, water in de waterkoker, opgewarmd en haar daarmee gewassen. Schoon goed aan, reserve slaapzak gepakt en daar stond ze klaar om naar bed te gaan, alleen een kamertje waar de lucht niet te harden was. Dus voor hoge uitzondering mocht ze bij ons slapen. Geen succes, morgan wil namelijk helemaal niet bij ons slapen. Ze lag heel lief stil te draaien maar ik merkte dat ze het niks vond. Dus ik vroeg kun je niet slapen, Nee mamma fluisterde ze. Zeg wil je je eigen bedje?? Ik zag hoorde haar knikken op het kussen. Dus Mervin heeft haar bedje in onze kamer gezet en zo is iedereen weer gaan slapen. Althans een poging want ik hoor alles en dan helemaal, heb nog wel geslapen, maar ben wel brak. Ik zit nu op de monteur te wachten voor de cv, alleen dat ellende ding doet het nu weer ineens. De temp van de cv ketel gaf vanmorgen 28 graden aan en nu ineens weer 58. Maar ik bel hem niet af want voor hetzelde geld hapert er iets en kunnen ze morgen weer komen. Maar men o men what a night.
Groetjes,
Michèle