Oh wat een nacht

Nee dames dit is geen vervolg topic op mijn genante vraag, integendeel. 2.00 afgelopen nacht MAMMMAAAAA HEEELLLPPPPPPPPPPPP Dan weet je dat er iets echt mis is en ik ren dan ook naar morgan der kamer. Ik kon hem al ruiken. tot der middel onder de stront. Poep kan ik het niet eens mee noemen. In tranen was ze, dus ik haar uit der slaapzak gewurmd, uit der pyjama en in der ondergoed in de badkamer gezet. Denk even afdouchen, heb ik geen warm water meer. Mijn cv deed al een paar dagen moelijk met warm water maar nu was het echt op zeg naar. Dus pappa eruit geschopt van blijf bij haar want Morgan was in tranen, ze had het koud was doodmoe en ze stonk een uur in de wind. Ik naar beneden, water in de waterkoker, opgewarmd en haar daarmee gewassen. Schoon goed aan, reserve slaapzak gepakt en daar stond ze klaar om naar bed te gaan, alleen een kamertje waar de lucht niet te harden was. Dus voor hoge uitzondering mocht ze bij ons slapen. Geen succes, morgan wil namelijk helemaal niet bij ons slapen. Ze lag heel lief stil te draaien maar ik merkte dat ze het niks vond. Dus ik vroeg kun je niet slapen, Nee mamma fluisterde ze. Zeg wil je je eigen bedje?? Ik zag hoorde haar knikken op het kussen. Dus Mervin heeft haar bedje in onze kamer gezet en zo is iedereen weer gaan slapen. Althans een poging want ik hoor alles en dan helemaal, heb nog wel geslapen, maar ben wel brak. Ik zit nu op de monteur te wachten voor de cv, alleen dat ellende ding doet het nu weer ineens. De temp van de cv ketel gaf vanmorgen 28 graden aan en nu ineens weer 58. Maar ik bel hem niet af want voor hetzelde geld hapert er iets en kunnen ze morgen weer komen. Maar men o men what a night.

Groetjes,

Michèle

Hoe zeggen ze dat toch altijd zo mooi? O ja… shit happens Nee geintje, wat een nacht inderdaad! Zo zielig hoe die kleintjes dan staan te rillen van de kou midden in de nacht! Ik hoor ook altijd alles, zelfs als Lisa zich omdraait in d’r bed bij wijze van en dat is toch een kamer verder… Vanavond maar lekker vroeg naar bed voor jou denk ik?

och gerum! dus ze is toch nog niet helemaal beter Michele?
wat een arme ziel zeg… arm meisje vind het echt klote voor haar en natuurlijk voor jullie, jeetje sta je daar met je gare kop die billen schoon te wassen en een oplossing te zoeken voor hetgeen waar je mee zat: stankoverlast, haha politiebellen
even zonder gein, hoe is het nu met haar? heeft ze ook koorts of buikpijn? red jij het vandaag wel? ik weet dat je geen redbull mag hebben maar je hebt ze ook in lightvorm he of gewoon koffie…
sterkte lieverd want wat zul je moe zijn!

Ik denk het wel en voor morgan ook want die heeft ook een kortere nacht gemaakt natuurlijk. Enne ja Shit happens helaas

Groetjes,

Michèle

haha letterlijke shit
zit ze op schooltje nu?

@ inge ze is helemaal niet ziek meer, maar pappa had haar gisteren twee pakjes met sap met zuivel gegeven en een perenijsje en op zich was de ontlasting niet eens zo dun, maar als je hele luier vol zit en je ligt lekker te woelen en te draaien… aan de kleur van de vlek in de slaapzak en de geur te ruiken was het al even geleden dat ze hem gekleit had zeg maar. En ja ze zit op het kdv. Ik zit op de monteur voor de cv te wachten. Alles doet het op zich wel weer, maar ik zag wel de temperatuur op de ketel weer naar beneden lopen ipv omhoog en volgens mij is dat niet goed.

Groetjes,

Michèle

Pff kan me goed voorstellen dat je brak bent na zo’n nacht.

Sterkte en vanavond lekker op tijd naar bed.

Groetjes,
Sandra

De monteur van de CV is net geweest en helaas hij komt zo weer terug met een onderdeel anders was ik zelf ook even gaan liggen, al moet ik zeggen loop nu zelf ook (weer) leeg dus weet niet hoe lang dat geweest zou zijn. Zit nu aan de geraspte appel met banaan en mijn buik rommelt en borrelt. Gelukkig ben ik thuis. Zo maar even wit brood halen en dan eet morgan maar even alleen warm eten, mamma gaat even stoppende spullen proppen. En inderdaad bijtijds naar bed Sandra.

Groetjes,

Michèle

Meid, wat een hel! En dan ook nog met dat warme water dat er niet was…Je zou om minder gaan gillen! Zulke dingen komen altijd tegelijk. Gelukkig komt die vent met een nieuw onderdeel en is het bij jullie straks weer lekker fris qua geur en lekker warm onder de douche!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Kwa geur nog niet hoor rainbow… Alleen poep ik niet ik mijn broek Hoewel ik dan wel steeds hard moet rennen Hoop dat ik het red zo met morgan ophalen en een boodschap halen.

Groetjes,

Michèle

Wat zielig zeg! Voor haar én jullie. Pffff. Hopelijk kan je vannacht beter slapen en komt jouw buik ook snel weer tot rust.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

he verdorie meisie! maar neem aan dat het bij jou wel een buikgriep is? goed balen… lukte het nog om op en neer nara de winkel te gaan zonder dat je zoiets had van: rennen!!! ??
enne eet anders geowon wat droge beshuit met jam ofzo, kan nooit kwaad he.

Het is gelukt om heen en weer te komen, maar ik ben wel meteen naar de wc gegaan toen ik thuis was. Ik heb eten voor morgan en mervin gemaakt en voor mezelf witte bolletjes gehaald die ik nu zo naar binnen aan het werken ben. Ook heb ik voor straks nog appel met banaan. Hopelijk helpt het en zit ik niet de hele dat op de pot op mijn werk morgen

Groetjes,

Michèle

pfoehh ik hoop het echt niet voor je. dan zou ik niet eens gaan als ik jouw was.
je bent een harde tante hoor, ik ben qua dat betreft een stuk softer

Nou ja Inge er is al een collega ziek en gewoonlijk zou dat me niet tegenhouden, maar vaak ziek in je uitzendperiode kan een contract wel eens in de weg staan dus dan nog maar even een dagje kwakkelen en zaterdag en zondag “ziek” zijn. Gelukkig snapt morgan het na afgelopen weekend heel goed wat mamma bedoeld met auw dikke buik dus ze is heel lief, al wilde ze ook wit brood eten ipv avond eten

Groetjes,

Michèle

Ik heb zelden last van buikgriep, maar als ik het heb, pak ik een Imodium (of zoiets) en ben ik er in no-time vanaf. Heb je al iets geprobeerd?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nope nog niet rainbow, Moet zeggen wit brood en appel met banaan werken bij mij ook meestal wel erg goed. Het is ook al wat dikker dan water… jee…

Groetjes,

Michèle

@Michele: JEEE hoezo 3ling!! Rico wilde ook een broodje eten ipv warm eten! whaha die hebben weer liggen babytalken, that’s for sure!

@Rainbow: idd imodium maar dat is vooral tegen DS (dunne stront)

Ohh he getsie wat naar!! Leuk he dat zulke dingen altijd midden in de nacht gebeuren…
En wat balen dat jij nu ook nog buikgriep hebt!! Heeeeeeeeel veel beterschap, hopelijk ben je snel opgeknapt!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nou ik ben gisteren om 21.30 met een kruik mijn bed letterlijk ingekropen. Oh wat had ik een pijn. En ik kon niet meer ontspannen van de krampen. Dus een kruik tegen mijn buik, mijn dikte pyjama aan en maar zweten. Dat heeft volgens mij wel geholpen want ik ben al een heel stuk kwijt. Mijn buik rommelt nog wel maar ik ben nog steeds niet naar de wc geweest vandaag dus das een goed teken. Gelukkig is het straks weekend enne ik sta er op om zondag uit te slapen, nu alleen maar hopen dat dat ook lukt

Morgan heeft ook lekker doorgeslapen alleen was ze om 6.00 wakker helaas, maar ja we kunnen niet alles hebben toch?

@ Inge ik bedoelde jee in de zing vang juig jippe jee alleen wat minder enthousiast.

Groetjes,

Michèle