Oh Oh Cherso

Ik weet niet of er iemand naar kijkt maar bij deze niet alle hagenzen zijn zo…

Groetjes,

Michèle

HAHAHAHAHA
Goed dat je het even vermeld.

(ging ik niet vanuit hoor)

Lilypie First Birthday tickers

alleen de titel al van het programma … nee ik haakte al af bij de voorstukjes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik was juist enorm getriggerd door de voorstukjes! Van dit soort ranzige programma’s smul ik dus! Gewoon, omdat ik zelf nooit zo ben geweest en mijn vriend ook niet. Ik vind het echt lachen, vooral Barbie, die snol! Ik vind het vreselijk dat er mensen zijn die zich zo laten vollopen en echt met alles en iedereen het nest induiken! Maar het is wél leuke pulp-tv! Mijn vriend en ik hebben zitten wedden of er in aflevering 1 al gebonkt zou worden, wat niet zo was…Jammer! Hahahahaha! Ongelofelijk zulke mensen, ik kan me er NIKS bij voorstellen en hoop echt dat onze lieve Eef nooit in zulke oorden zal komen. Ik sleur haar eigenhandig weg op zo’n schuimparty! En nee Michele, ik dacht niet dat alle Haagse vrouwen van die vieze donkere randen om hun lippen hebben hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Tja, als geboren Hagenees en Scheveninger, wilden we toch even kijken natuurlijk. Nou, we hebben wel gelachen, zeker als die Joker in beeld kwam, alsof die continu aan de speed zit hoe hij praat en beweegt!

Maar inderdaad geen reclame voor Den Haag…

Expeditie Robinson wel weer heel gaaf, ik was trots een Nederlander en geen Belg te zijn! (wat dan weer teniet werd gedaan door Oh oh Cherzo en mijn schaamte ooit in Den Haag geboren te zijn… )

Maar goed, het nieuwe tv seizoen weer begonnen, dus…

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ik ken het niet, maar het klinkt alsof ik het heel leuk vind Wat is het? Waar zie ik het? Wanneer zie ik het?
Een paar weken geleden keken Danny en ik naar '‘Pauwen en reigers’'
Dat gaat over kakkers (pauwen) en aso’s(reigers) in Den Haag. Met een dubbelrol van Bas Muis. Kent iemand dat? Erg grappig, ik lach me rot om dat taaltje en die uitspraken! haha

Groetjes Anouk

Ik ken het niet, maar het klinkt alsof ik het heel leuk vind Wat is het? Waar zie ik het? Wanneer zie ik het?
Een paar weken geleden keken Danny en ik naar '‘Pauwen en reigers’'
Dat gaat over kakkers (pauwen) en aso’s(reigers) in Den Haag. Met een dubbelrol van Bas Muis. Kent iemand dat? Erg grappig, ik lach me rot om dat taaltje en die uitspraken! haha

Groetjes Anouk

you tube maar is, dan krijg je wel een goed beeld van wat het inhoudt…

Donderdagavond 10 uur net 5. Veel plezier

liefs

@ Liske dat hadden wij nou ook met Joker. Sorry maar wat een figuur kon zo de zoon van Marijke Helwege zijn met die eeuwige glimlach En dan die Vincent (Sniper) en de grootste bek maar scoren ho maar, ja bij ze ex nee dan ben je een grote jongen. Maar goed wat je zegt Den Haag heeft meteen weer de reputatie. Waarom hebben ze niet gewoon barbie’s en kennen uit het hele land kunnen nemen. Overigens de meiden kunnen zo door naar van del tot dame

Groetjes,

Michèle

Ik haakte af bij de voorstukjes, wat een types

Groetjes,
M

ow hahahaha ik heb me kapot gelachuh… mijn vader en zijn familie zijn allemaal hageneeskes… en ik kan erzelf ook wa van, heerlijk …
en vooral die joker ja, wat een joker, behoorlijk ADHD, ik zit me dan altijd af te vragen, owowowow wacht maar tot je dit dan zelf terugziet over 10 jaar schaam je je waarschijnlijk helemaal dood,
wij hebben ook een cameragraagvriendje, en als ik de filmpjes terug zie van onze illigale housefeestjes, krijg ik rooie wangen en kruip ik achter de bank hahahhaa!

en die barbie, hihihihihii… ik hoop van harte dat mijn dochter nie zo word, maar ja … daar komen ze ook wel weer overheen, of nie hahaha!
ik bedoel ik was zelf nogal, van ’ de darksite’… kei zwarte oogpotlood… vond mijn moeder ook nie altijd tof, maar ja fases zullen we maar zeggen

maar da taaltje, alleen daarvoor kijk ik het al !

@Sugars303 Ik ben een echte hagenees en ik ken ook harstikke plat llle maar hier schaam ik me zelfs voor zeg maar. Enne geloof me ik ben echt geen lieverdje geweest maar ik heb altijd meer fatsoen gehad en meer kleren aan dan deze ‘dames’ maar we hebben ons kostelijk vermaakt. Ik weet niet of ik het blijf volgen want ik heb volgende week geen vakantie meer maar ben er wel toe geneigd om te kijken hoe dit stelletje zichtzelf verschrikkelijk voor ll zet

Groetjes,

Michèle

ik moet zeggen dat ik ook altijd net wa meer kledij heb gedragen hoor !
soms wel dat me ma zei , hallo ’ stukje stof’ noemen ze dat ! , maar ja hoort ook beetje bij de leeftijd vrees ik, maar ze zijn wel erughhh jah !
maar taaltje zo lekkere plat blijft heerlijk, ik neig zelf meer naar het rotterdams… (ookal ben ik een echte bosschekees… wat ik ook goed ken) maar 5 minuten met me nichhie aan de phone, en ik ken zo haring verkopen in scheveningen…

@Snoekie, Liske vergist zich: het is om 22.00 uur op RTL5! Genieten maar!

Ik vind het heeeeeerlijk en schaam me niet om dat te zeggen! Keek ook altijd naar Tempatation Island enzo. Zo lang ik zelf maar niet naar zo’n oord hoef, vind ik het supergaaf om te zien! En inderdaad, die jongen met die en dat kruisje om zijn nek, die kan zo doorrollen naar een XTC-party! Ik zit volgende week weer voor de buis te gillen van de lach!

Groetjes Rainbow, trotse mama

het voorstukje was voor mij al genoeg om het niet te kijken ik hou niet van zulke programma’s maar ja ik zap al als er in atwt het bed gedeeld gaat worden dus ja…

before you judge me, try hard to love me

Ik heb het ook gezien en oh oh wat een programma en oh oh wat heerlijk om te kijken. Ik kijk er dus ook graag naar dat soort programma’s. Zei wel hoop dat mijn kinderen zo noooooiiiit worden, kom ze persoonlijk op halen van cherso haha.
En inderdaad wat sommige al zeiden die “joker”, wat staat die gozer strak zeg. Lijkt wel of hij continue een ventilator op zijn snuutje heeft staan waardoor die zo’n strak trekt. Oh en barbie, hoe ze op die gozer aan het rijden was, te erg voor woorden, maar nogmaals heerlijk om te kijken…

Gr Patries

ohw, oeps… rtls 5, dat kan ook !

Maar ja, ik denk eerlijk gezegd niet dat het me veel langer kan boeien. We zullen zien volgende week!

Ik heb net even op rtl-gemist gekeken, en jeeee wat een ranzige types zeg! Pfff het zal je kind maar wezen… Ik zou em schamen voor mijn eigen kind!
Maar ik zit volgende week aan de buis gekluisterd, want dit is ook helemaal mijn ding Om naar te kijken dan he, want zelf ben ik dan wel niet de netste geweest vroeger met uitgaan enzo, maar zo smerig als zij zich gedragen ben ik nooit gweest! Oh en die ene vent, die lijkt echt wel onder de drygs te zitten jah! Hij kan zijn gezicht niet eens in de plooi houden! Haha!

Groetjes Anouk

Haha, ik heb me ook rot gelachen. Ik zei al tegen mijn vriend: Waar hebben ze die vandaan getrokken…

Die joker heeft echt wat op, dat kan bijna niet anders. En wij zeiden ook al: die schamen zich nergens voor, wat moeten die ouders er wel niet van denken.

Ik hou ook wel van dat soort programma’s Rainbow, haha… om je rot te lachen, en om heel blij te zijn dat je dat zelf niet bent!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Mijn vriendin die hier vandaag was kent die Joker en het schijnt een onwijs lief mannetje te zijn maar inderdaad wel een ADHD verhaal.

Groetjes,

Michèle