Oh Mama's helpppp!

Beste Mama’s,

Ben net lid geworden en van alles en nog wat gaan lezen… erg leuk… Nou heb ik zelf ook een probleem, mijn peuter van nog 19maanden heeft kleine rode builtjes op zijn gezicht en 3 op zijn rug… hij werd gisteren wakker en zat er onder… wij dachten oh zal vast gebeten zijn door een mug maar nu ga ik dus twijfelen… hieronder kunnen julllie de fotos zien en ik hooor het heel graag… Bij voorbaat dank . gr ayeshah

http://tinypic.com/r/fk60pk/6
http://tinypic.com/r/fymat/6

NU ZIJN DE FOTO’S WEL ZICHTBAAR…

Gewijzigd door - ayeshah op 26 Jul 2012 14:40:02

Gewijzigd door - ayeshah op 26 Jul 2012 14:41:33

Hoi,

Welkom op ikkeben!

Kunnen het waterpokken zijn?

Groetjes Lisan.

Jouw foto s op jee fb kan ik niet bekijken.
Is een storing denk ik.

Groetjes Lisan.

Ik kom ook niet bij de foto’s.

Bij “vlekken in het gezicht” denk ik eerlijk gezegd niet aan waterpokken. Dat zijn kleine blaasjes. Mijn eerste reactie is “vijfde ziekte” als het echt platte vlekken zijn. Als het rode verdikkingen zijn, is de kans groter dat het om insectenbeten gaat.

Maar eigenlijk zou ik de foto’s moeten kunnen zien. Ik woon niet op facebook dus geen idee hoe ik erbij zou moeten komen.

Groetekes, Sje

Het lijken me muggebeten.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik dacht ook muggebeten… Denk je dat ie jeuk heeft?

Groetjes Manderijn.

Er zijn op het moment geen muggen.
Tenminste hier in het hoge noorden.

Weet je inmiddels al wat het is?

Groetjes Lisan.

Of misschien last van warmte bultjes, mijn nichtje van 14 maanden heeft er ook last van.

Lijken mij ook muggenbuten zo zien ze er bij mij en Dylano ook uit. Zijn vannacht helemaal lek geprikt

Liefs Michelle

mijn kinderen hebben de mond en klauwzeer. Gaat ook gepaard met bultjes/blaasjes.
Google maar eens.

Jur is er heel beroerd,/ziek van geweest levi veel minder. Het is wel heel besmetelijk

quote:
Er zijn op het moment geen muggen. Tenminste hier in het hoge noorden.

Weet je inmiddels al wat het is?

Groetjes Lisan.

Hier wel hoor… Ook in het noorden! Dochterlief is vannacht nog 2 keer gestoken onder haar voetje… Ziel!

Groetjes Manderijn.