Offday wie nog meer?

ik heb dus echt en off day, ik voel me zowaar depri vandaag. geen idee waarom gewoon zo opgestaan.
Ik zag vandaag op straat heel veel mensen lopen die er down uitzagen en ook een paar mama’s die ik sprak die vandaag zoiets hadden van: pffff wat een dag.

mijn idee; taart eten, chocolade…chips en een wijntje.
en me vooral met rust laten vandaag
Ik ben dus benieuwd of het vandaag in de lucht zit??

Hier zit het niet in de lucht in elk geval.

Ik ben de hele dag al actief met van alles (3e was is net klaar, grote mand strijk weggewerkt, bedden verschoond, boodschappen voor de hele week gehaald, dadelijk met de jongste naar de zwemles, vanavond zelf dansen).

Nou moet ik zeggen dat hier de zon geschenen heeft, ik weet niet hoe het bij jou is? Dat wil namelijk ook nogal eens schelen, hoe grijs het buiten ins.

Alle sterkte met je off-day!

Groetekes, Sje

herken het wel voor een deel, het is hier grijz en regenachtig en dan heb ik altijd een beetje last van een dipje zeg maar. De zon begint er echter door te komen en dan wordt ik weer vrolijker, en de vogels fluiten zo lekker buiten, end as ook fijn!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

pff moet ik dan al die rotzooi in mn eentje opeten?
enne hier is het grijs en bewolkt. het is wel warm vind ik

wil wel mee doen, maar mijn boefje is net wakker geworden en dan wil hij ook, en dat mag van mij weer niet

liefs woezel

ah joh een hapje taart en 2 chippies boeiend tis off day feest he haha

krijg ik er ook nog is een knallende hoofdpijn bij yeah mn dag kan nie meer stuk! laat die taart maar zitten ik ga pijnstillers eten

hmmm no ik ben bang dat bo die happen taart ook niet binnen zou hoiuden, misschien morgen weer een off day houden?

liefs woezel

haha ik hoop het niet maar ik vrees vanwel ik weet niet zit in een winterdip. lekker laat maar toch

Vervelend dat je zo’n offday hebt vandaag. Ook hier hangt het gelukkig niet in de lucht. Al had het wel fijn geweest als de zon even had gaan schijnen. Ik hoor overal dat het zo zonnig is geweest, behalve hier

Groetjes,
Sandra

Lilypie First Birthday tickers

nou dan weet ik zeker als ik nu ga poetsen en ik iets niet schoon krijg ik het gewoon van het balkon af mieter en het dus stuk gooi, de tv bijvoorbeeld krijg er 1 vlekje NIET af en dat frustreerde me vandaag ook behoorlijk.
lekker kort lontje inge
nee zo erg is het niet hoor haha. maar ik wilde rico gewoon niet bij me weg hebben vandaag ik weet niet waarom. ik wilde gewoon mijn mannetje bij me houden.
daarbij kwam er ook nog bij dat ze hem op school niet verschoont hadden omdat ze zo druk bezig waren vandaag. en 10000x excuses gehad.
ja ik zei wel van; ja oke kan gebeuren maar let er in het vervolg op want zijn billen zijn al zo gevoelig dadelijk zit ik weer met een krijsend kind die onder de uitslag zit waar ik weer dure creme (lees: 14 euro) voor moet gaan kopen terwijl het voorkomen had kunnen worden.
het is gewoon een kut dag. ik noem maar wat dingen op maar echt letterlijk alles gaat niet zoals ik het wil. verrotte stress ook van de laatste tijd ik ben ook geen uber mens die alles maar aankan. zucht… ik moet echt mn mond houden

@Sandra: maarre meid ook HIER scheen de zon niet

Niet herkenbaar Hier juist een heerlijke dag!
Lekker zonnetje, lekker warm, en lekker de vakantie weer voorbij alles weer zn gangetje en weer RUST in huis!!!
Ik barst van de energie! ( dat blijkt wel, want ik zit na 23uur nog op de laptop terwijl ik meestal om 22uur slaap )

MAARRRR met de taart en chocola wil ik best meedoen hoor!!!

Ik moet zeggen ik had ook een heerlijke dag gisteren… Zonnetje scheen 's ochtends lekker, dus ramen gezeemd, heel het huis gestofd en gestofzuigd! Om vervolgens 's middags toen de zon verdween ook koppijn te krijgen… maar als ik dan ff rondkeek naar mijn o zo schone huisje, kon die koppijn er wel bij Was allang blij dat het geen migraine-aanval was…

Bah, bah, bah!!!
Ik heb vandaag een rotdag!

Het begon vanochtend al: haasten, Seth ging huilen toen ik weg ging (doet hij nooit!) en toen reed de metro voor mijn neus weg, terwijl ik op het knopje stond te drukken.

Vandaag een lange dag op school: 8.45 tot 17.15 uur, en dan snel snel door naar dansen. Heb ook veel te veel te doen voor school.
En heb al meer dan een week geen rustig avondje met mijn vriend gehad!
Pfff… ik ben moe en ik zit er doorheen!

Zo, dat lucht op
Liefs, Anne

Dikke knuff voor alle mama’s met een off day
Ik heb gelukkig niet eens een off day, ook al is het geen geweldige dag vandaag.
Het is vreselijk weer, grijs en donker, heel somber
En mn mannetje is vandaag van 7 uur tot half 9 vanavond aan het werk
Hij moet een stomme cursus doen, waarvoor die ook nog geen eens betaald krijgt… Het is dus gewoon in zn eigen vrije tijd grrr daar balen we wel van,
Maar al met al kan het gelukkig mijn humeur niet beïnvloeden
Vanochtend heerlijk naar het CB geweest en Sylvie doet zo goed

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie