Oeps...slechte moeder? :)

Ik trek vanmorgen in alle haast (want weer een werkdag) Erik een leuk bruin broekje aan met uiteraard een mooi bijpassend truitje (haha) en hoppa: op weg naar opa&oma voor hun wekelijkse oppasdag.

Kom ik Erik vanavond weer halen, heeft 'ie ineens een ander broekje en truitje aan. Oma: “Is het je niet opgevallen dat Erik een veel te klein broekje aanhad?” Mama: “Euhm…nee?” Had 'ie maatje 80 aan, terwijl 'ie sinds kort in maatje 92 zit!!! Nou moet ik ter eigen verdediging zeggen dat 'ie qua lengte nog goed kon, dus dat ik me daarom heb verkeken denk ik. En ik had de broek aangedaan terwijl Erik lag en toen was z’n buikje natuurlijk platter dan als 'ie had gestaan. De broek zat zo strak dat 'ie z’n benen niet eens meer kon krommen om op de bank te klauteren…

Dus oma is met hem in z’n maillot (gelukkig was het lekker qua temperatuur) naar de dichtstbijzijnde Prenatal gereden en heeft 'm een mooie nieuwe broek en trui cadeau gedaan. Als het niet zo genant was, zou ik 'm vaker te kleine kleren aandoen als 'ie naar opa en oma gaat…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ha ha ha dat wordt toch weer even ruimen Mriek… Maar eh het is mij ook een keer overkomen maar dan naar het kdv enne die kopen geen nieuwe kleren voor haar

Groetjes,

Michèle

Haha!!
Mij is ook weleens zoiets overkomen.
Met ht gevolg nieuwe kleren

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hahaha, kan de beste toch overkomen joh, maar het is een leuk verhaal om te lezen, had dat gezicht van je moeder wel willen zien toen ze nieuwe kleertjes aan het kopen was haha. Een slechte moeder ben je nog heel niet hoor, daar moet je nog veeeeeeeeeeeeeel gekkere dingen voor doen.

Lfs

hahaha… wat geweldig… zie ze al gaan…

Stiekem elke maand kan je zoiets toch wel doen

Lilypie In verwachting Ticker

Haha leuk verhaal mriek, zie erik al helemaal staan in z’n te kleine broek. Kan de beste overkomen toch. Lief dat je moeder ff langs de prenatal is gereden.

Gr Patries

Gelukkig ben ik niet de enige die het dus wel eens is gebeurd! En ja, ik heb een heel lieve moeder…ik ga zelf echt niet voor 28 euro één broekje en één truitje bij de Prenatal kopen…deze oma weet wel wat verwennen is. Elke maand? Hmm. Zal het overwegen…

@Michèle: als dit was gebeurd op een kdv-dag was het nóg genanter geweest…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahaha,
helemaal niet meid je kunt je verkijken!
Maar wel lief van oma dat ze nieuwe kleertjes heeft gekocht!
haha ja moet je trouwens vaker doen, ben je goedkoop uit

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Haha wat een verhaal. Lieve oma

liefs

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik had het vanochtend nog bij Nora. Truitje was maatje 80, past ze vaak nog wel, maar de mouwtjes waren wel heel kort. Oma komt op woensdag bij ons thuis oppassen en ik moet best even wachten. Toen ik Nora aan haar mouwtjes zag trekken en niet niet hoorde zeggen, ben ik toch maar een beter passend truitje aan gaan doen! Als ik haast had gehad, was ze zo de deur uitgegaan hoor! Dus nee, je bent geen slechte moeder.

En jouw moeder is gewoon heel lief dat ze zo een nieuw setje voor Erik koopt!

liefs

Haha wat een grappig verhaal. Zie het al helemaal voor me, Erik in een veel te kleine broek die niet eens de bank op kan klimmen.

Wel superlief dat je moeder dan meteen naar de Prenatal rijd voor nieuwe kleding. Tim gaat ook 1 dag per week naar mijn ouders en dan geef ik net als naar de creche reservekleding mee. Haha maar nu begrijp ik waarom jij dat niet doet

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ mriek ben ik dus een ergere moeder dan jij

Groetjes,

Michèle

@Michele: hoezo?

Omdat ik haar met de kleine kleren naar het kdv gebracht had en daar kopen ze niks nieuws voor ze

Groetjes,

Michèle

hahaha

@Michèle: dat bedoel ik. Haha, geintje natuurlijk!

@Sandra: er ligt ook reservekleding bij m’n ouders, maar blijkbaar vond ze het gewoon leuk om nieuwe kleertjes te kopen. Ze wonen in het centrum, dus een loopje naar de winkels is dan ook snel gemaakt. Zal eens kijken of die reservekleding wel in de juiste maat is…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahahaaha wat zal Erik gedacht hebben…

Groetjes carolien

Hihi, ik had het vandaag weer
Als ik heel vroeg weg moet, gaat hij in zijn pyjama naar oma.
Zo ook vandaag, en ik had zijn jogingpak meegegeven, maar er zat een chloorachtige vlek op.
Dus wij hadden ook nieuwe kleertjes haha

Liefs, Anne

Haha, heb ik ook al gehad hoor.
Maar komt je idd lekker goedkoop uit.
En nu weet je ook wel weer wat te doen, ruimen in die kast
Ik zie Eric al zo voor me met zijn kleine broek aan, deed-ie niet toevallig ‘the robot’ zo?

Liefs
Tanja