ha ha ha ik heb aanstaande 1-1 al 8 jaar geen glas meer aangeraakt bevalt ook prima, maar je hebt gelijk hoor, die muppets zijn veel meer waard dan een glas wijn of bier of sterker
Groetjes,
Michèle
ha ha ha ik heb aanstaande 1-1 al 8 jaar geen glas meer aangeraakt bevalt ook prima, maar je hebt gelijk hoor, die muppets zijn veel meer waard dan een glas wijn of bier of sterker
Groetjes,
Michèle
Heb met oud en nieuw nog wel champagne op omdat ik toen echt niet zwanger kon zijn. Nu geen drank meer voor mij want we zijn druk aan het ‘klussen’. Hoop dat het wil lukken allemaal.
@Rainbow ik duim voor je en trouwens voor iedereen hier die zwanger wil worden.
Idd op een vruchtbaar 2010.
groetjes Ramona
IK hoorde het ook alleen maar he, ik dronk ook niet tijdens de zwangerschap en nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe als we met zn allen een glaasje drinken.
Maar nu we het weer proberen om zwanger te worden, drink ik ook niet.
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ramona,
Wij zijn ook aan het proberen zwanger te worden, maar totdat ik nog niet weet dat ik zwanger ben drink ik ook gewoon alcohol. Tijdens de zwangerschap van Tim heb ik ook helemaal niks gedronken. Ik drink zowieso niet veel, alleen af en toe in het weekend. Pas na de 4e week wordt de placenta aangelegd, dus voor die tijd kan de alcohol en alle andere dingen die je tijdens zwangerschap mag eten zoals rauw vlees geen invloed op het vruchtje.
Groetjes,
Sandra