Oei ik groei boek

Hoi,

Welk van de oei ik groei boeken kan ik het best kopen want er zijn verschillende??

En nu nog wat vraagjes…

Kelvin slaapt sinds zondag eindelijk in de zijn eigen bedje en slaapt nog veel ook maar (is van wakkere baby naar slaap baby) nu maak ik hem altijd wakker om 23 uur om te eten en doe hem daarna gelijk in bed en dat is geen probleem alleen nu was me vraag hoeveel moet ie eigelijk eten. Ik geef bv en weet dus niet hoeveel ie drinkt. Als ie een flesje krijgt moet ik blij zijn als ie 100cc drinkt.

En weet iemand of ie iets mag hebben qau eten… Hij mag nog geen groente of fruithapje omdat ie als ie een flesje krijg van dat hypro allegeen voedsel heeft.
dus mag ie misschien dan wel een liga of iets…

hallo,

ik heb het volgende oei ik groei boek.
de tien sprongen in de mentale ontwikkeling van je baby.
Met het andere boek geen ervaring.
Maar in dit boek staat alles in. En als ik het lees is onze puzzel vaak compleet haha.

Liga eerste stap kun je vanaf 4 maanden geven. zitten geen gluten in.
weet niet hoe oud hij is.
Als je bv geeft is het altijd prima wat hij drinkt, dat kun je niet weten.
zollang hij goed groeit en levendig is heeft hij vast genoeg.
Het fijne aan bv vondt ik dat ik niet zag wat ze dronk. en nu bij fv zie je het wel en ben ik geopserdeerd als flessen niet leeg gaan. (al howel ik me er nu bij neer gelegd heb) Toen ik bv gaf wist ik ook niet hoeveel ze dronk, dus als hij tervreden is en groeit goed prima toch!!!

groetjes Gytha