Oefenen met beker

De afgelopen dagen hebben we weer geoefend met het bekertje en het gaat eigenlijk best weer redelijk. Met kleine slokjes krijgt ze toch iets binnen.
Ik ga inderdaad ook eens oefenen in het bad dan kan ze zelf eens proberen het bekertje vast te houden, want dat doen we nu toch echt nog zelf.
Maar inderdaad gewoon blijven oefenen. Op het cb gaven ze ook aan, dat we nu toch langzaam de fles moeten vervangen door een beker. Dus ja dat vind ik ook best vroeg voor 9 maanden.

Hoi Jeuly, dat is inderdaad vroeg zeg met 9 maanden geen fles meer…? Volgensmij hebben ze echt nog wel behoefte aan dat vertrouwde gevoel en zuigen, dacht dat ze nog opvolgmelk nodig hebben om te groeien dat krijgen ze op die leeftijd dan toch nog het beste via de fles binnen…
Mijn gastouder zei vanmorgen nog tegen me, er zijn genoeg kindjes die als ze bijna 2 zijn nog een flesje per dag krijgen omdat ze dat zo heerlijk vinden, waarom niet dan, toch? Denk dat je vooral moet doen wat bij jouzelf en je kindje past. Groetjes! x

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers