Oefenbeker

Waarschijnlijk wel Michèle, al zijn de oefenbekers ook niet zo duur vergeleken bij de flessen en rietjesbekers enzo.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ja oke das waar. Ik heb ook een rietjesbeker maar die bewaar ik dan wel totdat ze die snapt en we zijn weg of zo.

Groetjes,

Michèle

nee dan is het brak michelle
rico drinkt het gelukkig wel, of ik hem nou roosvicee geef of water, maakt hem niet uit, als ie dorst heeft drinkt ie alles
met eten eigenlijk ook, hij heeft niet iets dat ie niet lust ofzo, hij eet werkelijk ALLES.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Michèle
Ik heb ook een rietjesbker hoor waar hij geen drol van snapt en 3 verschillende tuitbekerrs die hij ook niet snapt
allen die zonder antilek snapt hij want dat loopt vanzelf in zijn mond
Wat een geldverspilling

Hmzzzzzz inge wrijf het maar in
Maar dat dacht ik ook altijd van mijn vreetschuur dat hij niet moeilijk ging doen met eten maar helaas, die tijd is sinds een week of 3 aangebroken

Liefs Michelle

Hahaha, Eva smijt ook meteen alles de lucht in. Ik ga haar nu lekker een grote theedoek om doen en dan gaan we met water oefenen. Gisteren deed ze het met optimel en drie kwart vloog eruit, een kwart zat toch in haar mond! Maar water is goedkoper en minder plakkerig, dus dat probeer ik dan maar.

Die IKEA-bekers hebben wij ook en die gaan goed. Of slecht, net wat Michelle zegt, wat Eva kan er ook niet écht veel van nog. Ze weet wel de hapbeweging te maken en te slikken, alleen snapt ze niet helemaal hoe ze haar lipjes moet gebruiken om het water mee op te slurpen zeg maar!

Laat je weten hoe het oefenen ging Michele?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gister niet meer geoefend, Ze had al bijna 2 tuiten leegedronken en ze was moe dus we hebben het zo gelaten. Vandaag maar eens kijken als ze niet te moe is van de eerste dag kdv van het jaar

Groetjes,

Michèle

ik zal dan ook maar ff naar de blokker gaan…
ruben vertikt het om uit een tuit te drinken en als je de tuit er af draait en dus gewoon uit beker laat drinken gaat het helemaal super( tuurlijk kliedert ie wel maar dat maakt niet uit)benmorgen en overmorgen vrij dus dan heb ik mooi ff tijd om zo’n beker te halen…

groetjes!!

karin

Karin, je hebt bij de blokker doorzichtige bekers in felle kleuren, maar deze zijn best groot. Wij hebben twee bekertjes gekocht die eigenlijk in een houder moeten in de badkamer. Deze vonden wij wat handzamer en hanteerbaarder, dus even goed kijken.

Groetjes,

Michèle

Ik heb Morgan vanavond wat water in de beker gegeven en dat ging redelijk toen ik hem vast had, maar ja ze wil alles zelf doen en ik was vergeten om een theedoek om te knopen dus ze kiept zo wat koud water over der shirt. Eerst heel verschrikte ogen want het was koud natuurlijk en daarna moest ze hard lachen. En probeerde ze het weer om te drinken en daarna was ze heel enthousiast en schudde met de beker en kiepte ze zo wat in der oog. Gelukkig was dat ook leuk. En zo gaan we elke dag een beetje proberen

Groetjes,

Michèle

Toevallig zag Seth vandaag een beker sap staan (sinaasappelsap), en wees ernaar, dus ik dacht, nou proberen!
Dus hij heeft zeker een kwart netjes opgedronken (ok er ing ook wat naast, maar viel mee) en heeft de rest netjes laten staan, voor de eigenaar van het drinken

Liefs, Anne

Netjes opgevoed die Seth Hoef hier niets te laten staan waar meneer bij kan want dan ligt het over de vloer

Liefs Michelle

Vervelend! Maar ja, je kan het niet blijven proberen, dan blijf je dweilen!
Hier gaat het eigenlijk vrijwel altijd goed, er is nog nooit wat over de vloer gegaan. Hij komt eigenlijk gewoon niet aan de dingen die op tafel staan, Alleen als er lekkers staat, maar dan sleep ik hem gewoon weg

Liefs, Anne

Echt aan spullen op tafel komt hij ook niet (meer). Maar drinken blijft leuk, heb gelukkig een hele brede tafel dus hier staan de kopjes enzo midden op tafel

Liefs Michelle

ook Lindsey drinkt regelmatig met mij mee uit m’n glas. ze vind dit echt prachtig, ze zit er dan ook helemaal bij te smakken haha.
ik had een tijd terug ook al is zo’n beker van difrax gekocht maar gebruik m eigenlijk nooit. gebruik meer plastic bekers van de hema.

liefs,
Rinske