Ochtendje EHBO

Wat een dagje zeg. Ik wil met mijn dochtertje gaan wandelen vanmorgen, maar vond het toch een beetje frisjes dus dacht: ff verstje aan doen. Terwijl ik haar armpje door de mouw doe begint ze me toch ineens te huilen! Dikke dikke tranen en ontroostbaar. Ik schrik me rot en vraag me af wat er gebeurt, ik heb immers niet hard aan haar armpje getrokken of iets dergelijks. Ik neem haar bij me en probeer haar te troosten, maar ze blijft huilen. Ik zie dat ze haar armpje langs haar lijfje laat bungelen en deze niet meer beweegt. Ze wordt dan wel stil, maar zodra ze hem per ongeluk beweegt begint het huilen weer opnieuw. Ik begin te vermoeden dat haar armpje uit de kom is en begin spontaan zelf mee te huilen,omdat ik me zo schuldig voel!!! Had ik dan toch te hard aan haar armpje getrokken?!? Naar de EHBO dus. Daar aangekomen bleek het gelukkig niiet uit de kom, maar was haar elleboog-bandje over haar elleboog-gewricht geschoven. Dit kan heel makkelijk bij kleine kinderen, omdat dat bandje schijnbaar nog te groot is voor het gewricht. De dokter draaie haar elleboog even in een bepaalde beweging en toen begon ze haar armpje gelukkig alweer te bewegen en kon ze zelfs al weer even lachen naar de dokter! Wat was ik toen trots ! Gelukkig viel het dus mee. Ze ligt nu helemaal uitgeteld in haar bedje en mama is ook doodop. Jeetje, zeg, wat voelde ik me schuldig!

mama1980

Lilypie First Birthday tickers

Oei, dat is schriken zeg!
gelukkig dat het niet ernstig was, nu even bijkomen!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

oh jeetje, das schrikken zeg!
Wat zielig voor je meisje! Maar je niet schuldig voelen hoor, das nergens voor nodig, je hebt het toch niet met opzet gedaan en je deed dr jas aan om te gaan wandelen… Maar ik snap t wel hoor.
Gelukkig valt t al met al mee en is het niks ernstigs.
Nu samen bijkomen…

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh niet schuldig voelen hoor, mijn vreind had als kind voordurend zijn arm uit de kom. ER bleek te veel ruimte te zitten in de banden. Op een gegeven moment kon hij hem zelfs zelf terug zetten en hij is er uiteindelijk over heen gegroeid.

Groetjes,

Michèle

Jeetje kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.

Fijn dat het nu allemaal weer op zijn plek zit.

Groetjes,
Sandra

Oh jeetje zeg kan me voorstellen dat je heel erg bent geschrokken. Je moet je niet schuldig voelen hoor. Inderdaad maar even goed bijkomen van de schrik. Hoe is het nu met haar?

Oh wat naar, wat lijkt me dat eng, en erg knap dat je rustig kan handelen.
Beterschap voor je kleine meisje.

dank jullie wel voor de reacties! Het gaat prima met yfke, ze tijgert, lacht en zwaait er alweer op los

mama1980

heb ik ook eens meegemaakt ik wilde mijn zoon aan zijn hand meenemen terwijl hij besloot om te gaan zitten , toen schoot zijn arm uit de kom
schrok me helemaal gek en voelde me heel lang schuldig maar ja had het natuurlijk ook niet expres gedaan
onderweg naar het ziekenhuis schoot hij ook zelf weer terug heb hem nog wel laten controleren maar niks meer aan de hand.

mijn jongste zoon heeft ruimte in de polsen dus die knakken heel vaak ben dr nu aan gewend geraakt hij heeft er ook geen last van maar in het begin blijf je schrikken en denk je dat je hem te hard vast pakt terwijl dat dus niet zo is.

before you judge me, try hard to love me