Danielle schrok vannacht om 3.50 uur wakker en dacht dat ze wel kon opstaan. Ik denk dat ze een nachtmerrie heeft gehad want ze was bang om weer alleen te gaan slapen. Aangezien dat mijn wekker om 5uur afloopt en ik beter tegen gebroken nachten (nog) kan ben ik even bij haar in bed gaan liggen. Weet dat het niet het beste idee is, maar ik wilde nog echt even slapen. Maar na 20 minuten sliep ze nog niet. Ben toen toch naar mijn eigen bed gegaan en heb aan haar uitgelegd dat het nog nacht was. Maar onze dame was het echt niet mee eens.
Ze heeft de hele boel bij elkaar gejankt tot 5 uur. Toen heeft mijn man haar maar mee in bed genomen, ze heeft toch haar slaap nodig. Mevrouw en meneer hebben toen heerlijk (volgens papa) tot 7.30 uur geslapen.
Maar nu heb ik een vraagje heeft er iemand ervaring met van die slaaptrainers voor kinderen. En is dat ook al geschikt voor kinderen van 20 maanden?
Of heeft iemand anders ook nog extra tips voor me, want ik wil ze niet te vaak in bed nemen en over 7 weken krijgen we gezinsuitbreiding en dan heb ik graag dat ze niet iedere ochtend om 6 uur wakker is net als nu meestal het geval is.
groetjes Corina