Ochtend drinker

Onze Daniel drinkt redelijk tot slecht. De ochtend fles drink hij bijna altijd leeg 210(water) maar de rest van de dag krijgt hij amper 150 naar binnen. Fruithap wil ook niet en water of sap al helemaal niet. Nou ga ik er vanuit dat die andere flessen ook wel een keer meer worden maar het verschil is toch wel erg groot. Zijn er meer moeders die dit probleem kennen? Er zit hier ook ongeveer 5-6 uur tussen elke fles. Ik hoef echt niet te proberen een fles te geven na 4 ur want hij drinkt er echt niets van. Hij kijkt je dan aan en begint te lachen, zovan heb ik gezegt dat ik honger heb. Nee dus weg met die fles.

groetjes natascha

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Als hij verder tevreden is en goed aankomt is er geen reden om ongerust te zijn denk ik. Het kan ook even een fase zijn. Evianne was en is nooit een geweldige drinker geweest.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

bedankt voor je reactie.
Kan ik niet beter alle flessen met 150 maken en wachten tot hij deze allemaal leeg drinkt? Ik weet echt niet meer wat ik ermee aan moet. Deze morgen heeft hij 210 opgedronken en de volgende fles die hij pas wou om 13.30 drinkt hij maar 40 op en ik krijg er echt niet meer in. Heeft hij dan nog steeds genoeg van die ochtend fles, dat kan toch haast niet?
Geeft me eens een goed advies want ik weet het even niet meer
groetjes natascha

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Volgens mij moet je ze laten drinken wat ze op kunnen. Zelf geef ik borstvoeding en dan drinken ze ook naar behoefte. De ene keer meer, de andere keer minder. Tja, zelf heb je toch ook niet altijd evenveel honger?!!!

Succes.

maak je niet te druk…
wat ze ook al zeggen; als je kindje tevreden is en snachts niet wakker wordt is alles toch goed?
misschien wel wat water tussendoor aanbieden??want vocht is wel erg belangrijk!
meloensap is ook een tip want dat lust de mijne zo graag ook als ze geen honger en dorst heeft!! en dat geeft wat meer gemoedsrust bij jezelf.
hou het natuurlijk wel even in de gaten hoe lang het duurt!!

groetjes fenne

Hoi

Nanik was voorheen een hongerige baby en vanaf dat ze ongeveer 5 maanden was is dat ineens omgeslagen. We proberen er in ieder geval 500 ml per dag in te krijgen. Ze heeft 4 voedingen per dag en we proberen het wel om de 4 uur aan te bieden anders krijgt ze heel de dag een fles in haar mondje gestopt. Als het echt minder dan 500 ml is dan geven we om 23.00 uur nog een fles en die drinkt ze dan wel leeg slapend.

Hapjes gaat wel goed en andere sapjes ook. Het lijkt wel of ze gewoon genoeg heeft van die flessen melk. Ze kijkt ook het brood uit onze mond maar volgens mij mag ze dat nog niet omdat ze pas 6 maanden is.

Volgende week naar CB kijken wat ze daar zeggen. Ik word er nl. een beetje moe van.

Groet
Bianca

Hoi Bianca,

Zoë is iets jonger dan Nanik en een echte schrokkop, maar ik weet wel dat ze vanaf 6 maanden al mogen sabbelen op een broodkorstje zodat ze rond de 7 maanden echt een boterhammetje gaan eten. Als je haar een korstje geeft als jullie eten, kan ze in ieder geval gezellig meedoen lijkt me.

Groetjes,
Inge