O, wat zijn ze leuk

Aangezien ik alweer een tijdje hier niet geweest ben, even een update over de meisjes. Kika zit inmiddels alweer een half jaar op de kleuterschool en o, wat is ze bijdehand! Ze weet uiteraar alles beter. Puck is net 2 geworden en heeft de bekende driftbuien. Niet 1 per dag, maar minimaal 10. Aangezien ze mijn tweede is, vind ik het makkelijker ermee om te gaan. Hieronder foto’s van de beesten…

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Gewijzigd door - Nikki. op 06 Oct 2005 21:37:15

Gewijzigd door - Nikki. op 06 Oct 2005 21:37:34

ahahhahaha nikki, dat van kika komt heel bekent voor .nou ik vindt je heb twee kanjers hoor

groetjes marielle mama van
10-10-01

OOOO wat een plaatjes zeg
Prachtig

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Nog steeds die grote kijkers!
Leuke foto’s joh!
Enne…heb je vast je handen aan vol, aan twee van die meiden

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hoi!!

Nou, Bieb, ik moet zeggen dat het me best meevalt met die twee. De laatste periode is het wel iets minder rustig omdat Puck door heeft dat ze net twee is geworden. De dag na haar verjaardag brak de hel los. Ze slaapt op dit moment zo slecht en onrustig. Er gaat vanalles door haar hoofd en ze kan er maar niet mee stoppen en zelf in slaap vallen.

We horen haar dan door de babyfoon; “donker kijken”, “1,2,3, ik kom!”, “deken gooien (we gooien altijd de deken over haar heen als ze gaat slapen)” en meer van dit soort dingen die ze in haat hoofd heeft zitten. Het duurt soms twee uur voordat ze slaapt. Meestal omdat ze bekaf is door het huilen. Erg zielig.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

wat een kijkers zeg,zo mooi groot

nou sterkte met de kleuter puberteit

Bianca,Dylan & Kaitlyn

pffffff dan heb ik het nog makkelijk met me meissie die dan alleen een strijd maakt van het luier verschonen en de broeken niet aanwillen bij wijze van spreken. Driftbuien hebben we ( nog ) niet gehad en het slapen gaat goed op een enkel keertje na. Heel veel sterkte met je prachtige meissies !