O..o..niks meer veilig voor onze Senna

Senna wordt steeds actiever, kruipt, nou ja schuift inmiddels nu ook naar voren en probeert alles wat ze ziet te gaan pakken.
Echt super leuk, maar ff rustig aankleden enzo is er niet meer bij, want ze ziet potjes creme, borstel, lamp, billendoekjes, tandenborstel etc. en ze wil alles vastpakken.

Het is een echt ondernemend typje!!
Heeft ze vast en zeker van d’r moeder…hihihi.

Groet Vanessa mama van Senna.

Hallo mamievansenna,

Ik herken het helemaal, ik ben nu echt langer bezig met het aankleden van ishando hij heeft boven zijn comode een plank hangen met een kapstok eraan en aan de kapstok hangt een jasje op een klerenhanger.
Die valt er geregeld af omdat hij eraan blijft trekken tijdens het aankleden.
Alles wat ik vastheb moet hij pakken als hij op schoot zit.
We waren boodschappen aan het doen vandaag en hij zat in de maxicosi in de winkelwagen en ja hoor hij had de plastic tas te pakken die stopte hij in zijn mond ik nee mag niet en afgepakt
Heeft senna al tandjes? Ishando heeft er nu 2 van onder in het midden.

gr. Debora

Ja, Senna heeft er inmiddels 5 en de 6 zie ik al met een klein puntje zitten.
Als ik boodschappen ga doen zit ze gewoon in de wandelwagen en vindt ze de lampen in de supermarkt er mooi en kan hier dan heel hard om gillen.
Hahahaaha, echt dikke pret heeft ze dan.

Groet Vanessa mama van Senna.

Ondernemend meisje zeg. Maar wel leuk toch… Anouk is nu 5,5 maand en bij haar komt er ook steeds meer leven in de brouwerij. Pakt ook van alles en is vooral erg druk met rollen van rug naar buik. Kan helaas niet terug, dus ben de halve dag bezig met terugdraaien. Maar geeft niets, alleen maar leuk als ze zo actief zijn. Nu wordt het echt oppassen geblazen, zelfs op de commode rollen is erg leuk volgens haar!!! Geniet van je klein meid. Grt, Sabine