O nu wil ik wel eens weten

Waarom willen jullie meeten?? Lijkt het je leuk zo’n muts te zien uit twente? die alleen maar met haar kinderen bezig kan zijn die dag en niet eens een sigaretje mag roken in zo’n kinderparadijs???

hahahahhahaha

Nee effe serieus, waarom willen de leden van ikkeben elkaar in het echt ontmoeten? vertel het me…

groetjes Kim, mama van

en

Hahaha tuurlijk willen we een twntse muts zien en we gaan ook gezellig mee rooken buiten hahaha. Nee is toch leuk om eens te zien met wie je kletst steeds. Een gezicht erbij en zo ( alhoewel ik dat vast niet onthouden kan hahahaha ) En een lekker dagje uit meteen met veel kinderplezier. Heerlijk toch !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou ja zeg, jij bent zelf toch ook van “Ikkeben” en je wil toch zelf ook naar de meeting komen?
De reden waarom JIJ wil komen is vast een beetje dezelfde als waarom IK (en anderen) naar de meeting wil

Flauw, nou heb je nog je antwoord niet

Bij mij is de reden vrij simpel:
ik ben gewoon HARTSTIKKE NIEUWSGIERIG naar die muts uit Twente die alleen maar met haar kinderen bezig is en niet eens een sigaretje mag roken bij Ballorig binnen (wel buiten, hihi, ik let wel ff op Sofietje en Victor) en omdat ik nét zo nieuwsgierig ben naar die andere mutsen uit de rest van het land

En jij Kim?
Vertel, vertel…waarom wil jij zo’n blonde muts uit Lelydorp zien die alleen maar met haar kind bezig is en niet eens een sigaretje wil roken bij Ballorig???

Nou? Nou, nou, nou, nou, nou???

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 25 Sep 2004 23:32:43

nee, ik wil eigenlijk anoniem blijven… maarja de site heet nu eenmaal. IKKEBEN

DUS TJA DAN MOET IK MEZELF WEL VOORSTELLEN AAN JULLIE MUTSEN DIE ZO TROUW HIER KOMEN EN ZIEL EN ZALIGHEID BLOOTGEVEN OP HET WERELDWIJDE WEB

groetjes Kim, mama van

en

Hahaha!!!
Kim en anoniem blijven
Je bent af en toe echt een raadsel hoor.
Vind je het nou leuk die meeting of niet?
Enne…ik ken er nog één die haar “ziel en zaligheid op het wereldwijde web blootgeeft”
By the way: ik vertel hier écht nog niet ALLES hoor

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 25 Sep 2004 23:47:37

ja leuk alle gezichten te zien met de kids lol maken tis er erg leuk voor ze

Tries

Liefs Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 26 Sep 2004 20:13:30

Hier ook: nieuwsgierigheid, wie kletst er hier nou, en een daggie spelen vind ik leuk, kan Gioia allemaal kinderen ontmoeten.

en: straks word het buiten nog druk! wie past er dan op alle kleintjes? of gooien we die gewoon in de ballenbak

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Wat goed om te horen dat er ook nog moeders zijn met andere interesses (lees: lekker stappen af en toe, borreltje en een niet te versmaden peukie) dan alleen hun kroost.
Ik ben zelf vorig jaar met m’n man (toen 5 jaar getrouwd) 2 weken zonder gup op vakantie geweest. Natuurlijk mis je je kind, maar dat weegt absoluut niet tegen lekker weer 'ns 2 weken met z’n tweetjes. Ik kan 't iedereen aanraden!!!

he mo, daarvoor moeten de mannen dus mee… hahah kunnen die op de kindertjes letten

groetjes Kim, mama van

en

Zo is dat Armanda, geniet ervan en pluk de dag!
Sparen is leuk, maar leven en genieten is veel belangrijker.