Nuvaring?

Iemand hier ervaring met de nuvaring?

Kom net van het eindgesprek met de vk en zij raadde me aan nog even te wachten met het zetten van een spiraaltje, totdat de baarmoedermond weer wat steviger is. Ze zei dat de nuvaring voor de tussentijd (maand of 3) een goede oplossing is. Ik heb er wat over gelezen en vind het een beter idee dan condooms of de pil voor een korte periode.

Maar is er ook iemand hier die zelf ervaring heeft met de nuvaring??? En zo ja, hoe is die ervaring?

Heey Liske, hier staan allemaal ervaringen van mensen die het gebruiken/hebben gebruikt. Hopelijk heb je er wat aan!
http://www.medischforum.nl/onderwerp/4353

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ja, Ik heb h’m gehad die nuvaring, bijna 5 jaar en als ze h’m hier hadden voor een goede prijs zou ik h’m gehouden hebben ipv een spiraaltje laten zetten. Ik was er super tevreden mee, Ik reageer sterk op de pil, maar nuva ring was geen probleem. Als je verder nog iets wil weten hoor ik het wel! Ik zou zeggen; Ga er voor! Succes!

Ik heb hem ook gehad, maar vond het geen succes.
Tijdens het bewegen of sporten voelde ik hem zitten en een enkele keer kwam hij er half uitzetten, niet echt fijn!
Ik ben snel weer overgestapt…

Liefs, Anne

Ik heb em al jaren en nooit last van gehad. Zou nooit meer iets anders nemen eigenlijk.

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers