Nutriton door water/drinkfruit?

Dat Rico Reflux heeft is geen geheim meer…maar nu zit ik eeen beetje mee dat als ik hem water geef tijdens het avond eten of drinksap van friso dat hij dan ewer spuugt…dus mn vraag mag je nutriton door water / thee of drinksap doen? en hoeveel?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Volgens mij mag het wel, anders even op de verpakking kijken.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

ja daar stond niet echt iets op over water enzo vandaar dat ik het hier vroeg misschien even de nutricia lijn bellen

Ja dan weet je zeker of het wel of niet mag en wat misschien een alternatief kan zijn.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

vind het idee verrot dat De ka zei als hij op vaste voeding zit moet het spugen over zijn anders andere maatregelen?? ja goed de vaste voeding spuugd ie opzich niet echt meer uit. zn melk soms nog maar normaal drinken is het weer boog schieten hoor.

En wat zegt de ka daarover dan??

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

moeten as vrijdag pas naar de KA.
maar ik heb net de nutricialijn gesproken en die zeiden dat het gewoon kon en dat het vaker gebruikt wordt in water/sapjes bij Reflux kindjes…vooral omdat het NOG dunner is dan gewoon melk dus het er dan zeker uitkomt zonder nutriton. arm zieletje

Oke weet je dat ook weer, maakt het wat makkelijker denk ik.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

ja precies, dan doe ik dat zo gewoon
alleen jammer ik heb van friso die fruitdrink (rode vruchten) alleen die mag maar 3 dagen open staan zeg maar…alsof rico zoveel zuipt in 3 dagen hahaha

Moet zeggen dat dylano zijn water en diksap niet uitspuugd zonder nutriton en zijn melk nog steeds als die te dun is. Eigenlijk best wel raar ls je dat nagaat. maar is het meestal wle zo dat hij het met zijn boterham, ligaof avondeten krijgt en dat natuulijk wel dik is dus zit zo weer in verhouding denk ik, snappen jullie hem nog?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ja ik snap het, jij geeft bijvoorbeeld sap/water/thee bij een liga en b.v. bij brood
en doordat er al een dikkere voeding in de maag zit dat het water er dan doorheen gemengt wordt als het ware en dat dan minder goed omhoog komt? snap ik m zo?

bij rico werkt het zo dus niet…want hij eet zeg maar… dan drinkt ie wat laat daarna meteen een boer en WOPSAKEE

ja zo bedoelde ik het shit zeg dat het bij rico zo niet werkt. nu is reflux natuurlijk een stuk heftiger als gewoon spugen, maar echt balennnnnnnnnn

Groetjes Michelle

ja terugvloeing is in medische term gewoon reflux of het nou om projectiel spugen gaat of niet…
alleen heb je zeg maar "reflux…matige reflux en zware reflux"
en ik denk dat rico dan bij de catagorie zware reflux valt

Moet haast wel zou je zeggen, bij dylano is het nooit onderzocht verder omdat het met de nutriton gewoon goed gaat. en verder ook niet huilde ofzo. en inderdaad heeft hij er verder met vast voedsel (oranjezooi nagelaten ) ook geen last van.

Groetjes Michelle

haha idd oranje zooi kan aan de tomaat liggen! zijn heel veel mensen die niet tegen tomaat kunnen, sinds we dat hebben weggelaten blijft alles kwa maaltijd erin zitten…

oh nou Rico heeft vandaag pompoen met erwten en kalkoen + aardappeltjes gehad.
hij vond het niet te eten, en had ook moeite met slikken (zal wel aan zn sprong liggen ofzo) want het was weer kokken tot en met
ook het friso sapje (met de nutriton) vond ie niet lekker. en vooral toen hij al geen zin meer had in pompoen had ie zoiets van ik hoef die troep allemaal niet meer.
achja ik beslis wat ie eet en hij hoeveel ie eet. is ok niks mis mee, hij mag nog wel IETS beslissen, anders krijg je dadelijk zo’n tegendraadse

hahahahaha, heb je zelf wel geproefd hoe dat smaakt met die nutriton erdoor is misschien wel niet om te drinken hahahaha.
En denk dat het hier niet aan de tomaat ligt maar aan de wortel maar dat weet ik nog niet zeker misschien wel allebei want toe nik verse worteltjes had gekookt heeft hij er ook alles uitgegooid (of ik kan niet koken ) hahahaha.
Had vanavond stoofpotje van friso was ook kokken geblazen waren wel hele grote stukjes maar was ok pot van 6 tot 12 maanden. nadien maar ff de staafmixer erin gezet alleen niet goed genoeg want het laatste waren weer stukjes maar toen had ie het wel door met veel gekuch

Groetjes Michelle

Als ik jou was zou ik daar gewoon ff de ka over bellen of de dieetiste. cb laten l*llennnnnn

Groetjes Michelle

nouja ik geloof niet dat het NIET mag want anders zouden ze dat daar niet zeggen als dat slecht zou zijn…lijkt me trouwens stug want of het nou in melk of water zit boeit ook geen @#$!!!
maargoed ik geef rico met het avond eten WEL drinken erbij (doe ik zelf toch ook?) en ook ALS ie liga krijgt of een boterham maar dat krijgt ie dus nog niet vanwege zn testen/onderzoeken
maar dan zou hij dat dus ook krijgen…ik bedoel ik vind dat je eten moet na kunnen spoelen ik krijg van brood/liga en avond eten altijd zo’n droge mond

kailani heeft ook wel last van reflux ma niet heel erg…
hetkomt meestal omhoog ma niet eruit dus 2keer zuur door haar keel…
nu heeft ze van de KA een soort gel gekregen wat ik op haar speentje kan doen voor ofna de fles zodat het de melk minder zuur maakt…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dan heeft Kailani denk ik verborgen reflux, is in feite voor het kind net zo vervelend, alleen kan ik dus meer wasjes draaien

enne Wil… ja dat zou k wel fijn vinden laat je wat weten als je de KA hebt gesproken?