Nutriton afbouwen?

Jessey krijgt al een paar weken nog maar een heel klein schepje nutriton door een fles van 180 cc. Het is echt minder dan een afgestreken schepje! Maar toch begint ze weer te spugen als ik die eens vergeet… Ze zal er dan wel wat van binnen krijgen, al heb ik meestal het idee dat dat ene schepje in de fles achter blijft…
Hoe lang geef je dat spul eigenlijk? En moet je het afbouwen als het niet meer nodig is? En ik neem aan dat je daar alleen achter kunt komen door het soms zonder te proberen?? (bijna onmogelijk met die kleine hoeveelheid die ik geef)

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

We gebruiken het al 11 maanden…en zijn nu afgebouwd naar 3 schepjes op een fles van 180.
Ik zou idd denken dat zo’n klein beetje nauwelijks effect kan hebben, maar als je het duidelijk merk bij je dochter en ze weer gaat spugen als je het vergeet dan kan je het gerust nog een tijdje blijven geven.

Groetjes Carolien.

Wij gebruiken dat al zo’n beetje vanaf zijn geboorte. Mijn zoontje is nu bij 6 mnd. Ik doe nu nog 2,3 schepjes in 210 cc. Volgens mij kan het geen kwaad en kun je het heel lang gebruiken.

Léony

Indd af en toe proberen of ze zonder kan. Ik merkte bij Dylano dat het spugen minder werd toen hij meer rechtop dingen deed, zoals zitten en staan. Toen ben ik iedere een schepje minder gaan doen om te kijken of het ging.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Nou toevallig heeft Jessey van de week een paar keer een fles zonder nutriton gehad doordat Danny haar de flessen gaf en het vergat. Ze heeft het blijkbaar nog wel nodig, want er komt dan weer zuur omhoog. Maar ik begrijp dus dat ze het voorlopig gewoon kan blijven gebruiken? Dan doen we dat maar, het geeft verder ook geen problemen met de speen ofzo, het is ook maar zo weinig!
Er staat trouwens op het pak dat je het 4 weken kunt bewaren na openen… Ik krijg zo’n pak nu dus nooit in een maandje leeg! Ik heb het in een bus zitten die vacuum sluit, zal het dan echt niet 1 of 2 weken langer houbaar kunnen zijn?

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers