Nutrilon omneo

hallo,

ben net bij het cb geweest nu moest ik andere fles en speen gaan proberen voor nutrilon omneo gebruik op t moment doodie 123 speen en fles
nu moest ik er eentje pakken voor dikkere voeding zeiden ze
maar geen idee welke daar voor in aanmerking komen jullie misschien

groetjes mirelle

ik gebruik friso comfort en is ook dikkere voeding ik gebruik difrax fles en difrax speen maat M gaat prima.

succes gytha

Hallo,

Wij gebruiken Beba, wat ook een dikkere pap is. We gebruiken flesjes van Avent maar met een 1-2-3 speen van Avent. Daar kan alles makkelijk door.

Groetjes,

Tamara

hallo ,
ik heb een difrax fles en speen gekocht vandaag en hij heeft deze reis maar 10 en toen 15 laten staan dus gaat al de betere kant op maar ja hij heeft vandaag ook zijn 2de prikjes gehad dus hij is een beetje moe en dufjes …
dus we zien t morgen wel weer

groetjes mirelle

ze hoeven toch niet alles op te drinken met de fles?? Of hebben ze wat anders geadviseerd? Ken niet het hele verhaal!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

hallo mama kim …
nou hij dronk echt maar heel weinig want hij had 5 flessen van 130 cc en hij liet elke keer 30 cc staan onderhand dus dat is vrij veel hij mag wel een keer resten maar niet elke keer en dan zoveel …
en t is maar een kleintje want hij weegt nu 4400 gram en is al 3 maandjes bijna dus vandaar dat hij dus wel meer moest drinken
maar met de andere flessen en spenen gaat het nu weer ok hij drinkt nu gewoon al zijn flessen weer leeg en drinkt nu ook 140 cc per fles dus zal wel aan de spenen en flessen hebben gelegen

groetjes mirelle