Ik zag het laatst al bij Kassa en dacht toen dat het een grapje was. Bij Kassa lieten ze een spottende reclame zien, alsof die van Nutrilon was: ‘Wij van Nutrilon vonden het tijd om onze verpakking een nieuwe kleur te geven. We hebben er ook meteen iets nieuws aan toegevoegd ‘naam van een raar onbekend ingrediënt’. En omdat we vernieuwd zijn, zijn we ook duurder. Koop vernieuwde Nutrilon!’ Zoiets was het.
Nou was ik vandaag bij het Kruidvat omdat de Nutrilon 1 op was. En wat zie ik? De verpakkingen zijn nu allemaal blauw. Aan het ‘schildje’ kun je zien welke kleur je moet hebben. Ik heb dus een blauw pak met een groen schildje. Als je bv hypoallergeen nodig hebt, heb je een blauw pak met een blauw schildje. Duidelijk. NOT. Vroeger pakte je altijd meteen het goede pak, nu moet je gaan zoeken…En erger: de pakken zijn inderdaad veel duurder. Zeker een euro! Nu 10,79! Maar ja, dat ‘speciale ingrediënt’ zit er nu natuurlijk in, waarmee ze kunnen goedpraten dat het heel normaal is om meteen een euro op de prijs te doen! Waardeloos dat de consument (wij mama’s) moeten betalen omdat Nutrilon zo nodig nieuwe pakken moet! Zo voelt het voor mij wel tenminste! Kassa had gelijk! Mij zijn ze kwijt als klant. Nutrilon was al fiks duurder dan andere merken, zoals Friso, maar nu scheelt het dik 2,- op 1 pak! Ik stap weer over op Friso, ik heb geen zin om te betalen voor een mooie dure verpakking! Jullie wel?
Groetjes Rainbow, trotse mama