Nutrilon 3

Dames, nou heb ik voor Sanne nog een hele pak nutrilon 2 staan 2 week geleden gekocht en het bonnetje heb ik niet meer. Mevrouw is dus bijna 10 maand, heb ik niet bij nagedacht. Ik vraag me af of ik gewoon N2 kan blijven geven of echt moet overschakelen naar N3. De KDV gebruikt geen N3 dus dan zou ik zelf N3 moeten kopen voor de KDV. Wat hebben jullie gegeven na 10 maand?
Groetjes Carolien

Morgan krijgt gewoon 2 nog steeds. Zelfde voedingsstoffen minder zoet en inderdaad op het kdv hebben ze ook 2.

Groetjes,

Michèle

Ik heb hier toen Tim 10 maanden was een topic over aangemaakt. Wellicht dat je die terug kunt zoeken, heette ook Nutrilon 3. Ik was hier ook op nr 3 overgegaan, totdat ik erachter kwam dat ze die op de creche niet gebruikte. Dan moest ik het telkens zelf meegeven. Het blijkt dus dat Nutrilon 3 extra zoet is, waardoor kindjes met 1 jaar de overgang naar melk niet willen maken. Ik ben dus naar nr 2 teruggegaan. En toen ik met 11 maanden bij het CB was gaven ze aan dat ik op echte melk over mocht gaan. En dat ging gelukkig bij Tim zonder problemen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Op ons kdv hebben ze ook alleen maar nummer 2 en dat drinkt Eva daar ook gewoon nog. Ze krijgft nu groeimelk, maar gewone melk gaat bij ons ook prima. Je kunt de 2 gewoon blijven gebruiken en daarna overgaan op 3, groeimelk of gewone melk. Geen probleem!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oke, blijf ik gewoon op N2 zitten. We hebben stiekem al halfvolle melk geprobeerd, maar Sanne vond er nog niet veel aan.
Bedankt voor de reacties.
Groetjes Carolien